Trabant első kocsinak?
Nagyon nagy trabantfan vagyok. Nagyon ciki?
És mennyibe kerül?
Ancsa, azért ezt nem kéne....:)))
(Én a Suzukira is mindig azt mondtam, hogy jó kis autó, tökéletes választás, ha arra használják, amire való, de a suzukisok nagy része egy külön állatfaj, amikor valaki azzal jön, hogy az ezressel mindenkit állva hagy a lámpánál, azt azért nem nagyon lehet mosoly nélkül megállni.)
Nem ciki. Egyre jobban nem az. :-) Ahogy telik az idő, úgy lesz egyre érdekesebb, hogy jé egy trabant!
Egyszerre fognak irigyelni, és sajnálni.
Sok embernek semmilyen sincs, soknak pedig van csili-vili jó nagy kölcsönnel a hátukon.
Itt a lényeg az, hogy trabifan vagy, és szereted, akkor használj olyat. Kifizeted, és a tiéd. Egyszerű, mint a faék, és ha szereted, akkor meg még örömet is okoz. Másokkal nem kell foglalkozni. Tegyél bele jó nagy hangszórókat hátra, aztán tiéd a világ. :-)
Ha trabid van akkor vagy sirnak, vagy nevetnek.
Ha suzukid, vagy ilyen átlag valamid, akkor észre sem vesznek.
Ha valami öreg golf1-es, ford fiesta, akkor meg még sajnálnak is.
Én soha nem szerettem a trabantot, ezért volt 8 évig zsigám, aztán 9 évig skodám. Később ford, de visszasírtam a másik kettőt, mert azt szerettem, örültem neki, és nem érdekelt mások nyugati kocsija, meg az örökös sírásuk, mikor vettek egy tükröt annyiért, amennyiért én motorfelújítást csináltam.
Hálás jószágok ezek, ha megadod nekik ami jár.
Én még 2T trabival mentem, de mindig csodálkoztam, mennyire harapós kis dögök voltak. ;-)
Ami a Pécsi rövidebb utat illeti, egyetértek. Oda nem való suzuki. Mármint a közúti széria. Mellesleg a swift közútra sem. Semmivel sem biztonságosabb mint egy "keleti" autó. Semmi normális úttartása. (Farkönnyű, és túlkormányzott. Legrosszabb páros...)
"Nem tudom mit lehetett szeretni benne.Biztos azt,hogy gyakorlatilag nem volt benne fűtés.Ezért télen bepárásodott,majd befagyott a szélvédő belülről.Télen nagykabátban,sapkában,kesztyűben ültem benne és vacogott a fogam."
Ez nem igaz. Bocsesz,nem okoskodás képpen de aki értett hozzá,tudja hogyan kell a 601be fűtést csinálni. Leszedted a hengerpár mögött lévő takarólemezt,hajtani kellett másik lemezből egy 90 fokos csíkot,bevágtad méretre a helyére,összecsavaroztad,mehet vissza a helyére. A ventillátor nem a hengerek mögött nyomta a levegőt,hanem be az utastérbe. Ezt tavasszal viszont szét kellett szedni. Plusz vettem bele egy 12 V melegítő gépet,nagy hidegben rásegített. Soha nem fáztam benne,soha nem jegesedett az ablak.
Szóval nekem is első autó volt,imádtam. Most is vennék egyet,szívem szerint járnék is vele,de csak buliból.
Inkább a Suzukira szavaznék. Az már "a mai kor Trabantja".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!