Minek találták ki a gyalogos átkelőhelyet, ha senki nem áll meg?
Kivéve a tanulóvezetőket, és 1-2 kivételt. Mindenki simán továbbhajt, hiába áll ott az ember, sőt, még ha az ember elindul is rajta, megkell állnia az út felénél, mert simán áthajtanak az ember előtt 50-60nal.
Akkor minek találták ki ezt, ha kb. mindenki lesz*rja?
Miért nem csináltak volna helyette, valami magas fekvőrendőröket, azon úgyse mernek sokan átrepsezteni 60
nnal.
Max, minden főúton lassítgatni kéne.
Na és mi lenne akkor?
Másik oldalról vizsgálva a kérdést!
A gépkocsisok fizetnek.
- Literenként közel 100 Ft / liter jövedéki adót azaz
kb 100 km-re 800 Ft-ot. és ÁFÁT! Ami évente
átlagosan 30 e km-el számolva 240 ,000 azaz (
kettőszáznegyven ezer Ft )
- Átírási illetéket
- Regisztrációs díjat
- Műszaki vizsgadíjat
- Kötelező biztosítást
- Súlyadót
- Úthasználati díjat ( autópályadíj)
Évente úgy átlagosan 300,000 Ft-ot fizethet be azért egy autós a közös kasszába. Mindezért
A gyalogos mennyit is fizet??? A kerékpáros mennyit is fizet?? Ne felejtsük el mindenki gyalogos ha kiszáll a kocsijából, csak ha éppen kocsival van akkor Ő a vadbarom aki nem ad elsőbbséget!
Lebontva havonta 25,000 Ftjába kerül az autósoknak az hogy éppen nem gyalogosok hanem autósok!
Így elgondolkodva azon hogy a gépkocsisok állnak éppen a zebra elött az nekik mennyibe is kerül??? Ha mást nem számolsz, akkor "csak" az üzemanyagba. ami lehet naponta akár + 1 liter is.... havonta 30 liter x 12,000 Ft......
Csak úgy összehasonlításképpen a gyalogosnak ugyan mennyibe is kerül, ha megvárná míg elmegy a kocsi és CSAK akkor lépne le???? Mint ahogy eddig is volt! AZ neki semmibe sem kerülne, hacsak nem a drága idejébe, amit a másik oldalon a kocsiban ülő is a gyalogosra áldoz!
Kérdezem én, a gyalogos miért élvez több előjogot a gépkocsi vezetőnél???
Szerintem ha a gyalogosok nem lépnének le akár a zebrán körültekintés nélkül, esetleg féktávon belül akkor a gyalogosbalesetek 90%-aq nem történne meg!
A gyalogosoknak ugyan miért nem kell letenni valami alapvető kresz tudást igazoló tanfolyamot??? Ha valaki tudja árulja el? Ők nem a közlekedés részesei?? Mert ha nem akkor maradjanak otthon! :-)
Nem tudom a kedves kérdező hol él, de itt ahol én lakom az esetek 80%-ban (10 autóból 8...) megállnak az autók... És mondom ezt úgy, hogy közlekedem mind gyalogosan, mind autósan. Meg gondolj bele egy kicsit: egy x tonnás gép vagy nehezebben áll meg egy-egy helyen mint egy 90 kg-os ember. Nem azt akarom mondani, hogy ez mentesít a megállás alól, mert természetesen nem, de azért nem mindegy.
Szóval az, hogy mindenki lesz*rja, egyáltalán nem igaz, csak durva sztereotípia. Olyan, mint, hogy minden postás, rendőr köc*ög... Egyáltalán nem így van.
észrevételeim szerint a gyalogos azért nem lép le a zebráról, mert az autós szeret az utolsó 6 méteren satufékkel megállni/ekkor az átengedős szándék nem látszik/, ami kicsit "veszélyezteti" a gyalogost. Ha nem az utolsó hat méteren állna meg az autós, hanem mondjuk 20 méternél lassít akkor a gyalogos veszi a lapot, lelép és átsétál és még megállni sem kellene, tehát sokkal gördülékenyebb lenne a közlekedés..szerintem
A fekvőrendőrös megoldás zebránál működik több helyen is láttam Pl: Tapolca fő utcáján vagy hol x méterenként olyan zebra és szerintem jó, nincs dugó csak lassabb az átjutás a városon keresztül, persze nem kötelező átmenni rajta kilehet kerülni:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!