Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Repülőgépen félelmetes kalando...

Repülőgépen félelmetes kalandotok volt már?

Figyelt kérdés
Kerültél légörvénybe, zuhantál le majdnem? Stb... Történeteket szeretnék, ami előfordult veletek.
2011. dec. 13. 13:48
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Egyszer Amerikába repültem és azt mondták a stewardessek hogy az a légitársaság új kitalációja hogy nem szolgálnak fel alkoholt többé a gépeiken. Hát én úgy még soha nem féltem. Hála Istennek csak vicceltek.


Légörvénybe majdnem mindig kerülök, de annyira az nem félelmetes szerintem. Majdnem lezuhanni meg nem nagyon szoktak, vagy megy a gép minden para nélkül, vagy ha x ezer méteren leállnak a hajtóművek akkor azokra annyira nem jellemző hogy újraindulnak.

2011. dec. 13. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim válasza:
Én is kerültem már légörvénybe, tényleg nem félelmetes, bár volt pár utas, aki karmolta a karfát, de ők, ahogy láttam, már felszálláskor falfehérek voltak. Amíg látom, hogy a hatómű nem füstöl, vagy ég, illetve nem kezdünk zuhanni, addig nem pánikolok:) Én amúgy attól féltem a legjobban, hogy beragadok a wc-be.. nagyon szűk volt, és nehezen mozgott a zár.
2011. dec. 13. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
Velem nem, mert még nem repültem, de a húgom lekéste a Londonból hazafele jövö gépet. Egy másik alkalommal rosszul zárta le a böröndjét, és a fél reptér a ruháit szedte össze.
2011. dec. 13. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
egyszer Görögországba repültünk egy kisebb géppel.Hirtelen nagy viharba kerültünk és légörvénybe.úgy tudnám ezt leírni,mintha hullámvasuton ültünk volna.hirtelen ereszkedett a gép majd vissza ment.először nem ijedtem meg csak azután,hogy a stuardeszek falfehéren,szótlanul ültek és bekötötték magukat.Rengeteget repültem,de csak ez az egy emlitésre mélto esemény volt.szerencsére...
2011. dec. 13. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
56%

"

vagy ha x ezer méteren leállnak a hajtóművek akkor azokra annyira nem jellemző hogy újraindulnak.

"


Nagyjából az a legjobb dolog amit történhet, hogy simán csak leállnak a motorok (hajtóművek). Az utasszállító gépek siklószáma elég jó, ami azt jelenti, hogy sima siklással is messzire el tudnak jutni, akár egyetlen hajtómű nélkül is, ahhoz hasonlóan mint a vitorlázógépek.

2011. dec. 13. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
56%
Én egyszer viharba repültem Budapest-Frankfurt járattal. Kicsit dobálta a gépet a szél villámlott kint a sötétbe elég látványos volt. Akkor utaztam elsőnek repülőn szóval kezdeti nehézségnek fogtam fel a dolgot megőríztem a pánikot és azzal vigasztaltam magam hogy még egy gép sem maradt fenn. :) Pont a szárny mellett ültem szóval láttam hogy tekergeti és rángatja a szárnyak végeket a légörvény. Amúgy hamar áttört a viharon a gép 5-10 percig tartott az egész. Utána nyugalmas út volt. A légitársaság alkalmazottjai előtt őszintén megmondom emelem a kalapot ,mert poggyásznak leadtam egy sporttáskát/szatyrot és elfelejtettem behúzni a cipzárját. Azt hittem hogy annak annyi lesz. De meglepően konstatáltam hogy egy gyufaszál sem hiányzott belőle. :)
2011. dec. 13. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
54%

" Pont a szárny mellett ültem szóval láttam hogy tekergeti és rángatja a szárnyak végeket a légörvény. "



Ez ijesztő tud lenni, de normális. Ha vigasztal, a gépet rendesen túlméretezik ilyen szempontból :)



" A légitársaság alkalmazottjai előtt őszintén megmondom emelem a kalapot ,mert poggyásznak leadtam egy sporttáskát/szatyrot és elfelejtettem behúzni a cipzárját. Azt hittem hogy annak annyi lesz. De meglepően konstatáltam hogy egy gyufaszál sem hiányzott belőle. :)

"


A légitársaságnak ehhez semmi köze, a földi kiszolgálóknak már annál inkább. A poggyászok kezelését minden reptéren külön cégek végzik, és a légitársaság csak szerződésben áll ezekkel (pl.: Celebi, Menzies, stb...)

2011. dec. 13. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
56%

Én egyszer átrepültem az atlanti óceánt ~220 km/h hátszélben (hurrikánban ha úgy tetszik....).


Sose gondoltam volna, hogy egy Boeing kibírja a közel 1 machot :D

Persze másnak ez nem volt ilyen vicces, volt aki 3 órán át rókázott és írta a végrendeletét. Az üdítőt nem lehetett letenni mert leugrott az asztalról, annyi szent!

2011. dec. 13. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

"Sose gondoltam volna, hogy egy Boeing kibírja a közel 1 machot :D "


Egyszer repültem 747-essel. A sebességmérő amit folyamatosan lehetett nézni a fedélzeten, volt, hogy 1180 km/h-t is mutatott. A földhöz képest valóban gyorsabb ilyenkor a hangsebességnél, se a hátulról fújó szélhez képest nem.

Így lehet látszólag hangsebesség felett repülni.

2011. dec. 14. 06:44
 10/13 anonim ***** válasza:
82%
Igen 1 kis-magán repülőn utaztunk és 4000 méternél leált a jobb oldali hajtomű 2km-er után a bal oldali is le ált!! Félelmetes volt!!! 31km-ert siklórepülőztünk!!! Nem Kívánom senkinek!!! De épségben itt vagyok ez a lényeg :)
2011. dec. 14. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!