Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Hány forgalmi óra a normális?

Hány forgalmi óra a normális?

Figyelt kérdés
Most kezdtem a forgalmat, kb a 10.óránál járok. Oktatóm aranyos, türelmes, de az a gyanúm, hogy le akar húzni: eleve rutinból is 40(!!) órát mentem, pedig nem voltam béna, de éreztem, hogy nem tanít annyit, amennyi amúgy kitelne tőle. Most legutóbb azt mondta,hogy minimum 60 óra a forgalom, és meghökkentem. Tényleg sok, vagy csak túlreagálom? :)
2011. jún. 6. 16:12
 1/9 anonim ***** válasza:

Ezt így nem tudhatjuk távolról, ennyi erővel kb. azt is kérdezhetted volna, hogy jól főzől-e, vagy hogy szép-e a hímzés amit csináltál...



Mindenki más, mindenkinek más mennyiségű óra kell. Sajnos sok lehúzós oktató van, de hogy a tied épp milyen, azt nem tudjuk. Röviden az a lényeg, hogy minden órán tanulj új dolgokat.


A 40 rutint nagyon soknak találom, alapból azért a 10, max. 20 elég szokott lenni. Forgalomra a 20-30 az átlagos, de még a 30 is lehet normális.


A kérdés hogy a 40 rutin óra mivel ment el? Minden feladatnál mondta hogy ezért vagy azért nem ment? Vagy abszolút nem érezted a kocsit? 1 óra alatt 1 50 perces órát értesz ügye?


Kicsit így távolról a körülményeket nem ismerve azt gondolnám hogy le akar húzni, de megint csak mondom, ezt így nem tudhatjuk biztosra. Beszélj a többi nála tanulóval, kinek mi a tapasztalata... Ha kiderül hogy lehúzos amilyen gyorsan csak lehet válts oktatót!

2011. jún. 6. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Ez valóban ember függő! Ugye 30 órát le KELL vezetned (9óra rutin-utána vizsga,21 óra forgalmi-utána vizsga)!


én márciusban kezdtem a rutin-t,9óra után vizsga (ez egy átlagos érték)!


Én Dombóvári vagyok de nekünk csak Szekszárdon lehet vizsgázni így következő kép alakult: Dombóváron volt 6 óra városi,utána mentem Szekszárdra!


Ugye városi vezetésben 21 óra kötelező,én 16.-án vizsgázok,és 15.-én lesz meg pont a 45. városi órám!


Szekszárdon azelőtt nem vezettem,és azért Dombóvár után Szekszárd egy teljesen más világ(sokkal,de jóval sokkal nagyobb Szekszárdon a forgalom+több jelzőlámpa+több besorolási út,+körforgalom , miközben Dombóváron tudtam mi hogyan van-elsőbbségadás,sorolás... na meg tudtam melyik út merre vezet)


Ezért is kellet ennyi óra(nem azért mert Béna vagyok vagyok)hanem mert meg kellett szokni a helyet,hogy mi hogyan merre meddig!


De mesélte oktatóm hogy van egy 50éves néni: 1.óra Rutin pálya: (ugye tükörbeállítás,ülésbeállítás...) a nénike 30percig állítgattad ezeket a dolgokat! most tartanak a 20.óránál Rutinpályán(és még mindig a sáv között maradást gyakorolják... nénike keze vagy jobbra,vagy balra húz..)


Egyszóval ember függő ez a dolog!

2011. jún. 6. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
4órát vezettem rutinbol forgalombol meg 10et meg is van a jogsi már :D (de tudtam vezetni már)
2011. jún. 6. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Mint az előző csak kicsit más paraméterekkel: Engem 8 óra után akart vizsgára küldeni. 16-ban állapodtunk meg. Gyakorlatilag a fele a zsebében maradt. A vizsgám elsőre sikerült. Már "A" kategóriám illetve vezetői igazolványom már volt.
2011. jún. 6. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:

Húú ,én nagyon soknak találom a rutint,az természetes,hogy kell pótórát venni általában sőt majdnem mindig, na de ennyit? A forgalom az más ott sokkal több dologra kell figyelni egyszóval nehezebb,de sajnos van egy olyan gyanúm,hogy mível rutinból is megtudott+30 órát vetetni veled,ezért forgalomból is megfogja próbálni (ha hagyod).

Nekem az oktatóm azt mondta ,hogy a fiúk ügyesebbek ezért nekik kevesebb a lányoknak több órát kell venni, lány vagyok rutin 12 óra, forgalom 24 órából sikerült ........na de mindenki más .Szerintem le akar húzni ha már 10 óra után azt mondja kelessz 60 ,ő is tudhatná a tanulók (többsége) pár óra alatt is(2-4) sokat tudnak fejlődni.Légyszi azért majd írj hogy alakul a dolog!

2011. jún. 6. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Rendben, szólni fogok, és köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek!
2011. jún. 7. 09:34
 7/9 A kérdező kommentje:
Ja, amúgy a rutin kb azzal ment el, hogy kb a 11.órában el is kezdett tanítani, addig dedós módon ment az egész- furcsa volt, de nem volt összehasonlítási alapom. :) Az pedig a másik, hogy a másfél órás időnkből kb 1 órát vezetünk, de ez állítólag így megy.. A másik: saját bevallása szerint nála mindenki 30-40 rutin órán, ill.50-60 forgalmi órán vesz részt. Szerintem lúzer, és kell neki a pénz. De az nekem is kell! :)
2011. jún. 7. 09:42
 8/9 anonim ***** válasza:

Hát akkor az oktatóval van a baj.


Jobb esetben a vezetési órák nem olyanok mint egy hagyományos iskolai óra, hogy végigülöd, valamit a tanár elől magyaráz, te vagy figyelsz vagy nem és kész, hanem pont ellenkezőleg: a 2*50 perc az első perctől az utolsóig folyamatos vezetéssel telik. Ez alól egyedül egy 5 perces ivásra, wc-zésre, nagy melegben gyors mosdásdra szánt pihenő, majd egy másik 5 perces elméleti "felelés" re szánt idő (elméleti tételek) a kivétel.


Amikor az első percben beülsz a kocsiba, már tiéd a kormány, az oktató mondja mit kell csinálni és te pedig már csinálod. Az első 1-2 rutin óra után már sok embert kivisznek a forgalomba, persze úgy, hogy akkor még csak a kocsira kell figyelned, a többit mondja az oktató.


Én a helyedben most otthagynám az oktatót, mert csak az idődet és a pénzedet rabolja, aminek sok értelme nincs. Ráadásul ha ilyen "hatékonyan" tanít, még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy sok fontos dolgot sem fog elmondani, és esetleg úgy kapsz jogsit, hogy nagyon sok dologról nem is fogsz tudni, amiről adott esetben kéne!

2011. jún. 7. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Igen, elég erőteljesen úgy gondolom én is, hogy ezt nem szabad hagyni:) Köszönöm!
2011. jún. 8. 09:51

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!