Életszerű az a KRESZ-szabály, hogy hogyha autópályára a gyorsítósávról nem tudsz behajtani a külső sávba, mert nagy a forgalom, akkor ÁLLJ MEG mielőtt leállósáv lesz belőle és álló helyzetből menj be?
Most elképzelem, hogy mennek a kocsik 130-al (vagy többel) a külső sávban, hatalmas a forgalom, jössz szintén 130-al a gyorsítósávban, nem tudsz besorolni és akkor MEGÁLLSZ mielőtt leállósáv lesz belőle. Álló helyzetből hogyan fogsz tudni besorolni egy 130-al száguldó kocsisorba, ráadásul olyan csúcsforgalomban, amiben eleve nem tudtál 130-al besorolni a gyorsítósávból a külső sávba?
Állsz amíg elég ideig nem lesz kocsi a láthatáron hátulról, hogy bepróbálkozz vele, vagy mi?
>> ha jol tudom mar az az uj szabaly, hogy olyankor a leallosavon haladsz amig be tudsz sorolni!
Ez nem valószínű, ez katasztrófa lenne annak, aki valami hiba v. üzemanyaghiány miatt leáll a leállósávban.
Mindnyájan túlozunk egy kicsit: 130-al a belső sávban szoktak menni, te ilyennel nem fogsz találkozni besoroláskor. A gyorsítósáv eléggé hosszú ahhoz, hogy a helyzethez igazítsd a dolgokat. Felhajtsz 70-80-al és máris indexelsz balra és tájékozódsz: kinézel magadnak egy nagyobb "hézagot", ahova besorolhatsz. Megfelelően gyorsítsz - a (hézagnál) hátsó autós segíteni fog, hiszen érdeke (ha versenyezni akart volna, akkor a belső sávban ment volna). Ha mégse menne a dolog, akkor folytatod a leállósávban (nagy-nagy figyelemmel) készen arra, hogy újabb "hézagba" besorolj.
Tehát a gyorsítósávban gyorsíts és járjon a szemed, mint a cigány az anya p***ban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!