Egyetértessz azzal a kijelentéssel hogy régen jobb volt az utak állapota?
Azért régen is ment az "1 kamion az építkezésre, 1 a főnök házához, 1 pedig a kamionoséhoz..." stílus. Feltűnően sok ház épült az M7-es környékén abban az időben amikor építették, és feltűnően sok háznak van ugyanolyan betonból az alapja, mint az M7nek :P
Szóval talán régen is kispórolták de egyrészt valóban kevesebb (és könnyebb) autó közlekedett talán kisebb sebességgel is. Kevesebb volt talán az út is, azt a kevesebbet könnyebb volt karbantartani, illetve gondolom a közútkezelő több pénzt szánt az utakra.
Persze szerintem érdemes szétválasztani egymástól Bp-et, a pályákat és az ország egyéb részeit. Nem 1 városban sokkal jobbak az utak, mint Bp-en.
De persze mit is várunk akkor, amikor a kátyúzás kimerül abban, hogy a tócsába a jóember beledobja lapáttal az aszfalt anyagot és már állnak is tovább.
És a legnagyobb probléma hogy még az olyan főutak is katasztrófális állapotban vannak mint pl. a Róbert Károly, váci út, stb..
Az is a röhej kategória, hogy a nemrég épített M0-t is sikerült úgy megcsinálni, hogy szétrázza a kocsit. Gratulálok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!