Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A MÁV tényleg az összeomlás...

A MÁV tényleg az összeomlás szélén van?

Figyelt kérdés

szept. 3. 23:26
1 2
 11/18 Szolovjov ***** válasza:
56%
Igen, az utolsókat rúgja. Nézz a témában Kuhár Bence videókat
szept. 4. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
90%

4,5


Fizetett trollok?


Sajnos még a győri vonalon sem normális a vonatközlekedés. Pedig az sem kis vonal.. de vidéken kriminalis.

szept. 4. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 BécsiFehér ***** válasza:
89%

#7: "ellenben a MÁV-nál megváratják a csatlakozást"

Múlt szombaton történt: Kassa felől Hernád IC 15 perces késésben, egyik utas aggódik, hogy nem éri el Miskolcon a Tokaj IC-t Ha pontosan érkeznénk, 10 perce lenne átszállni. Kalaúz telefonál, hogy lenne átszálló, majd megerősíti, hogy a Tokaj IC NEM várja meg a Hernádot. Ez azt jelenti, hogy az utas este 9 helyett 11:30-ra fog Debrecenbe érni. Felsőzsolca után, Miskolchoz 5 percnyi menetidőre elrobog mellettünk a Tokaj IC.

szept. 6. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
89%

13. Budapesten ugyanez a helyzet.

Reggeli S60-as késés esetén nem várja meg az S36 Aquincum felé közlekedő, visszafelé szintén nem. Egy órás várakozás..

szept. 6. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
81%

Olyan szempontból nem lesz az összeomlás szélén, hogy állami és az állam meg fogja védeni.

De egyébként sokan marhaságokat beszélnek, hogy annyira jól állna. Hát rohadtul nem! Az összes ilyen állami hely csőd szélén áll - az állammal együtt!

szept. 10. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 Sághegyi Péter válasza:
0%
Sok keses meg egyeb problemák szep számmal voltak es vannak. Az összeomlás csak ellenzeki propaganda. Vegyel róla saját magad tudomást egy próba-utazással.
szept. 11. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
67%

2: egészen más okból van válságban a MÁV és a német vasút. Ott a pálya és a karbantartás rendben van, a szerelvények újak, egyszerűen kevés az ember, főleg a mozdonyvezető. Emiatt vannak késések, járatkimaradások.

Nálunk a szerelvények elavultak, a pálya esik szét, az emberekből hiába van elég, ha az alacsony fizetés miatt nem motiváltak és rossz munkát végeznek. Szóval ezerszer rosszabb helyzetben van a MÁV, mint a német vasút.

szept. 13. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 NTBS ***** válasza:
Mondjuk úgy, hogy komoly változás kellene, ahhoz, hogy utasbarát legyen.
szept. 13. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!