ma 06:59
és természetesen Ausztriában a fing is illatosabb és mindenki betartja a 1,5 méteres előzési távolságot is...attól, hogy az a szabály a java a bicikliúton haladó kerékpárost is úgy előzi, hogy mellett fog elmenni a saját sávjában, pláne ha jönnek szemből...majd biztos a biciklis mögött fognak haladni 5 km-t, mert nincs meg a 1,5 m. xarnak rá, ugyanúgy kielőzik.
Itt még simán lehet kerékpárost előzni. Ha előbbre mész a nyíllal, látni, hogy nem éles kanyar, hanem hosszú és enyhe, tehát mindig aránylag messzire látsz, és kellő távolságból meglátod a szemből érkezőt. Ha úgy látod, nem fog menni az előzés, le lehet lassítani, és beállni a bicikli mögé.
De ezen a képen látni egy autót, az út szélességéhez viszonyítva.
Vagyis, ha már minden kötél szakad, és annyira hülye módon jöttek össze a dolgok, még akkor is elfér egymás mellett egy kerékpár meg két autó. Persze, az ideálisnál közelebb kerülnek egymáshoz, de még megúszható.
Off ugyan, de ezek a rízbűrűek mit csinálhatnak itt a mellékúton? Augusztusban még nem érik a kökény meg a csipkebogyó.
6: nem tudom, te mennyit biciklizel Ausztriában, én csak ott tekerek. Soha nem előzött még meg autó sávon belül és igen, ha kell, akkor a hegyi szerpentinen 5 km-t jön mögöttem a lesötétített fekete BMW, mert csak akkor fog megelőzni, ha biztonságosan meg tudja tenni. Nagyon el vagytok tévedve ott Magyarországon. Itt senkinek nem gond betartani ezeket a szabályokat, minden autón van rendes fék, amivel le tud lassítani.
Javaslom, hogy próbáld ki egyszer az osztrák közlekedést kerékpárral, rá fogsz jönni, hogy nem csak gazdaságilag járnak Magyarország előtt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!