Szerintetek jó ötlet lenne kitiltani a komplett forgalmat az önkéntes autóversenyzők által használt útvonalakról?
Ilyenekre gondolok, hogy Budapest, Árpád híd, Szentendrei út stb. Biztosan a vidéki nagyvárosok egy részében is vannak hasonlóak.
Az indokolná a tiltást, hogy ezek miatt az őrültek miatt a normálisan közlekedő többség hatalmas veszélyben van. Lásd Janza Richárd vagy az Árpád hídon meggyilkolt kerékpáros. Mivel jellemzően késő este történnek az akciók, elég lenne az esti órákban kitiltani a gépjárműforgalnat, 21 vagy 22 órától reggel 5-ig.
Tudom, ez úgy tűnhet, mint ha meghunyászkodnánk a szabálytalan kisebbséggel szemben, akik úgy gondolják, apuci pénze miatt bármit megtehetnek, de van rá nagyon jó magyar példa, hogy a szabálykövető közlekedők kvázi "büntetése" igenis hatékony.
A kerékpárosok például ki vannak tiltva a forgalmas főútjaink egy részéről, kizárólag a saját érdekükben, mivel nagy kockázatot jelentene számukra ott közlekedni. Ez elsőre igazi kerékpáros szívatásnak tűnhet, hiszen a tiltások miatt sokszor olyan mértékű kerülőre kényszerüln(én)ek, amelyet egy átlagos edzettségű ember nem tud megtenni. Mégis van értelme a tiltásnak, hiszen hány olyan esetről hallunk, hogy az ukrán kamion kilapítja a 4-es úton tekerő biciklist? Nem emlékszem semmi ilyesmire.
Ugyanígy el lehetne érni azt is, hogy a szabályos többség, a Janza Richárdok élete és testi épsége ne legyen veszélyben idióták miatt. Aztán majd X évtized múlva, ha jelentősen változik a közlekedési kultúra, a versenyzők példás büntetéseket kapnak az 50 000 ft pénzbírság helyett, felül lehetne bírálni a táblákat.
"Meg talán az feltünhetett, hogy ha egy kerékpár nem mehet az úton, attól még relatíve nagyobb biztonságban, az úttal párhuzamosan megteheti"
Oké, kérlek bővítsd a tudásom. Hogyan jut el a kerékpáros Ercsiből Sinatelepre, Nyírturáról Nyírbogdányba, Mánfáról Pécsre (csúcsidőben), hogy a tiltott út helyett a tiltott úttal párhuzamosan, "relatíve még nagyobb biztonságban" halad?
Kérdező!
Vegyük azt alapul, hogy az említett autósok bárhol, bármelyik utvonalon feltünhetnek.
Az elméletedet követve, ezek szerint minden utcát/hidat/parkolót le kellene zárni az egész országban este 22 és hajnal 5 óra között? 😵
Szóval az Aradi utca kiesett.
Na ez megnyugtató.
Illetve mégsem, mert mire föl ez a diszkrimináció?
Az Aradi utcát miért zárod ki?
Csak halkan mondom, majd 23000 utca van Budapesten.
A többivel vajon mi lesz?🤪
Ès hogy akarod kiszűrni őket? Csak azt engeded fel, aki lóbálja az "illegál èjszakai racer" tagságiját? 😅😂
Vagy mi lenne mögötte a folyamati megoldás? 😁
Elképzelt beszélgetések:
Hová-hová fiatalember ezzel a leültetett/biturbós/kilógókerekű 4600ccm-es autóval?
Jaj sietek, mert én éjszaki portás vagyok egy építkezésen.
Na rendben akkor tessék tovább haladni.😲
Na és ön hová ezzel a 72-es kiadású S100-as Skodával?
Hát tecciktunni egy ilyen illegális minekhíjjákra mennék, ide a honfoglalóról elnevezett hídra.
Háááá főtörzs megcsíptük a Vin Diesel-t!🤡
Valahogy így gondoltad?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!