Egy kéziváltós 1.2-es autóval hogy lehet a leggyorsabban elindulni álló helyzetből?
https://www.youtube.com/watch?v=ybfdK7pAAh0&t=51s
Fenti videó nagyon adja a helyzetet ami indokolja a gyors elindulást.
Álló kocsisor, látod a tükörben, hogy nagy sebességgel jön a kamion hátulról és hiába tartod a 15-20 méteres távolságot az előtted lévőtől, amikor feltűnik, hogy a benga dömber kezd belédrohanni, gyorsan előre kell menekülnöd, hogy ne legyen belőle K.O.
Csak éppen a technikai részét nem tudom egy kis teljesítményű kéziváltósnál hogy érdemes.
Nyilván automatánál egyszerű: bal láb a féken, jobb padlóig majd bal láb felenged.
De egy kéziváltósnál mire figyeljek, hogy leggyorsabban érjem el az 50-et?
Kuplung felengedés, gáz, fordulatszám stb.
Az a jó, ha padlógáz mellett felugrok a kuplungról vagy minél gyorsabban érjem el a kuplung fogáspontját és utána mehet a padlógáz?
nekem 1.2 daewoo kalosom volt a pesti forgalomban
én mindig adtam neki egy kis alapfordulatot aztán a kuplung felengedésével arányosan adtam neki a további gázt
hozzáteszem, hogy sima kuplungfelengedésre csak lefulladt az autó
amin tanultam és vizsgáztam az egy modern 0.9-es motor volt, azzal csak kuplunggal is el lehetett indulni, nem kellett előzetes fordulatszámemelés
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!