Miért lenne ez jó az embereknek?
Olvastam több cikket, miszerint a magyarok többsége támogatja a sebességmérés szigorítását, illetve az átlagsebesség alapján történő ellenőrzést.
Én úgy tapasztalom, hogy az autópályákon az autósok többsége gyorsabban megy, mint 130km/h
Tehát a többség gyorsan hajt és a többség szigorúbb ellenőrzést szeretne.
Ezek szerint vannak, akik azt akarják, hogy megbüntessék őket?
Ez lett volna a fő kérdés.
A másik (ez már csak mellékes):
Nem lenne túl durva, ha átlagsebesség alapján büntetnének?
Ha én egy óra alatt megteszek 145km távolságot, akkor már fizessek?
Abból nem következnek balesetek, hogy egyesek stabilan 150-nel mennek 130 helyett.
És ha 200-zal hajtok, de két mérési pont között megállok egy pihenőnél?
Nem büntetnek meg, de veszélyesebb vagyok, mint aki 150-nel ment.
A követési távolság be nem tartását kellene büntetni, mert az 100x veszélyesebb. Abból következnek a balesetek az autópályákon.
Nem azt mondom, hogy ne büntessék aki túl gyorsan megy, de lehetne egy tágabb tűréshatár az autópályákon.
"Én úgy tapasztalom, hogy az autópályákon az autósok többsége gyorsabban megy, mint 130km/h"
Azt ugye sejted, hogy a közlekedők többsége nem az autópályán száguldozik veled, hanem otthon és a falu-város között jön-megy. És ők bizony örülnének a nyugisabb közlekedésnek.
Két külön csoportról van szó -ahogyan ezt te is leírtad.
A magyarok többsége akar szigorítást; a gyorhajtás az autósok többségére jellemző -nyilván ők azok, aki a többséggel ellentétben nem szeretnének szigorítást...
#14
Tegyük fel, hogy az autósok 60%-a gyorsan hajt és az emberek 60%-a támogatja a szigorítást.
Így van egy legalább 20%-os közös metszet, melyet olyanok alkotnak, akik gyorsan is mennek és szigorítást akarnak.
De nem is olyan fontos ez.
Látok olyan videókat, hogy egy sofőr szembe megy a forgalommal AUTÓPÁLYÁN!
Ezek legtöbb esetben idős emberek.
Tőlük elveszik a jogosítványt?
Minden esetben?
Nem tudom elképzelni, hogy ők alkalmasak lennének a vezetésre.
Legalább 1000x veszélyesebbek, mint akinek 1 ezrelék a véralkohol szintje.
Támogatom, hogy elvegyék a jogosítványt attól, aki ivott 3 sört vezetés előtt, de akkor azt is vágják meg, aki szembe megy a forgalommal az autópályán!
Ez nem tudom hogy működik, kérem írja le aki tudja
Elkanyarodtam a témától, ez is eszembe jutott
@15: feltehetjük, de még mindig nincs közös metszet...
Ugyanabba a tévedésbe esel,mint a kérdező: az "autósokat" és az "embereket" ugyanazon csoportnak tekinted -holott az autósok csak az emberek egy csoportja...
Helyesen: ha az emberek 60%-a szeretne szigorítást,az nem jelenti azt, hogy ezek között akadna akár egyetlen autós is. Azt pedig főleg nem, hogy lenne közöttük az autósok 60%-át kitecő gyorshajtó...
Sok dologgal lehet balesetet okozni vezetés közben. Ezek egyike a gyorshajtás. Igen sok ember van, aki többet gondol magáról, mint a valóság. Ha csak ezeket a száguldozókat kiszűrnék, már javulna a helyzet, csökkenne a balesetek száma.
Az objektív felelősség nem 131-től van autópályán se. A mostani variáció szerint 151-től (amúgy 154-től, amire valószínűleg vissza fognak állni), és már 151-nél is a legtöbb autó órája legalább 160-at mutat. Az átlagsebességes büntetés erre vonatkozna. Az ilyeneket meg kapják el, egye fene...
Autópályán a többség valós 140 alatt közlekedik, tehát esélytelen, hogy megbüntessék őket. Ők szeretnék, hogy a 160-180-nal száguldozókat elkapják. (Mert jellemzően ezek azok, akik tolják a lassabban előzőket, meg hasonló dolgokat követnek el, mert ők nagyon sietnek, már nagyon várja valaki a veséjüket...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!