Csak engem basz fel, hogy Magyarországon bíróságra lehet citálni egy gyalogost egy ilyen helyzetben és még el is ítélik első fokon?
#22
Nem is állítottam, hogy ne lenne igaz, amit írtál. A biciklisek valóban többször szabálytalankodnak, mint az autósok. Viszont ez nem róható fel nekik, hisz a közútkezelő is és az autósok is utálják őket, vagyis ha nem szabálytalankodnak, akkor sokkal később érnek haza.
#27 A biciklis téma a megtévesztő statisztikák miatt került elő. A motoros körültekinését, azért nem tartom relevánsnak, mert a baleset nem zebrán történt, hanem az úttesten, így nem is készülhetett fel - különben akkor döcöghetne tízzel mindenhol, mert bármelyik sarkon előugorhat valaki az úton. A záróvonalátlépés problémájához meg nincs elég információnk, hogy megmondjuk, hogy ez okozta-e a balesetet. Tudjuk, hogy a záróvonalátlépés szigorú szabály, de ha a gyalogos tilosban ugrott ki az úttestre, akkor ebben az esetben nincs jelentősége, mert - ahogy fent is írták - amúgy is elé ugrott volna.
És igen, a gyalogos részeg volt, ott van a leírásban a videó alatt.
Egyébként én sem utálom a bicikliseket, ugyanúgy joguk van közlekedni, mint másnak. Én az idiótákat utálom, legyen az biciklis, autós, gyalogos, mopedes, kamionos, kézikocsis stb.
A gyengébbek kedvéért:
A riportban két esetről van szó, és a link, amit megadtam, a második esetnél kezdődik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!