Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A tegnap az M1-esen történt...

A tegnap az M1-esen történt halálos tömegbaleset vajon "állatorvosi ló" lesz arra hogy a hatóságok nálunk is ellenőrizzék a követési távolság betartását illetve a látási viszonyoknak megfelelő közlekedést?

Figyelt kérdés
Vagy a hatóságok megint széttárják a kezüket hogy egy baleset nem baleset különben is a por volt a hibás?

2023. márc. 12. 19:00
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

#10 Valahol el kell kezdeni, és ez ingyen van!

Egyébként a sebességet egyszerűbb korrigálni mint a követési távolságot, emiatt hatékonynak gondolom.

Jó bevétel jönne be a félmillás csekkekből, amit elosztanék a kórházak között.

2023. márc. 13. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
Meg a kormányra nem légzsák kéne hanem kihegyezett lándzsa, majd akkor mindjárt jól beszarnának.
2023. márc. 13. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

#11: Mi van ingyen? Nyilván fél millás csekk meg jó poén. Akkor egy zebra, sebességtúllépés, elsőbbség meg nem adás mennyi? A realitások talaján kellene azért maradni.

Elkezdték a védát, teljes kudarc. A fixen telepített eszközök megbuktak, nulla közeli a visszatartóereje, a környékén a sok birka lefékez sebességhatár alá 20-szal, hogy legalább legyen ott konfliktus meg torlódás, aztán 100 m múlva tolja mindenki ugyanúgy, mint előtte 100 m-rel. Ugyanígy lenne a követési távolság mérés.

2023. márc. 13. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

#13 A követési távolság mérése van ingyen. Mert egyszerűen mérhető, a meglévő rendszerek alkalmasak ehhez.

"Nyilván fél millás csekk meg jó poén. Akkor egy zebra, sebességtúllépés, elsőbbség meg nem adás mennyi? A realitások talaján kellene azért maradni."


A követési távolság nem betartását igazából át kéne sorolni a szándékos emberölési kísérlet kategóriájába. Ha meg balesetet csinál, 10 év börtön + teljes vagyonelkobzás.

Ezt érdemelné az M1-es birkák tábora is. Ezeket nem szabad kiengedni a közutra...

" Elkezdték a védát, teljes kudarc. A fixen telepített eszközök megbuktak, nulla közeli a visszatartóereje, a környékén a sok birka lefékez sebességhatár alá 20-szal, hogy legalább legyen ott konfliktus meg torlódás, aztán 100 m múlva tolja mindenki ugyanúgy, mint előtte 100 m-rel."

Azt is megbüntetném aki alatta lefékez! A védát meg nem kéne nyilvánosan bejelenteni hogy hol vannak, inkább el kéne rejteni azokat a kamerákat.

Nem is értem ki volt az az ökör aki kitalálta hogy be kell jelenteni a helyüket. Már a gps térkép is sipol ha van véda, mert megengedték hogy beletáplálják a véda helyét a térképre...

2023. márc. 13. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

#13

A VÉDA azért lett kudarc, mert nem megfelelően alkalmazzák.

Az ilyen fix mérési pontok nem arra valók, hogy kitegyük a puszta közepére, hanem hogy egy kritikus ponton (pl. kereszteződés 60-as sebességkorlátozással, gyorsulási versenyek körében népszerű szakaszok stb.) mindenki betartsa a korlátozást. Ehhez képest a VÉDA-k többsége nyílegyenes útszakaszon van, ahol a korlátozás 90km/h. Vagy jobb esetben lakott területen, de ott is a lehető legtávolabb a zebráktól, kereszteződésektől, iskoláktól.

2023. márc. 13. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

#14: Melyik rendszerek azok, amelyek ezt tudják? És azzal nincs munka, feladat, hogy széles körben használják? Dehogynem. Attól még, hogy a technológia létezik (mert természetesen létezik), nem úgy megy, hogy megnyomják a gombot és onnantól számláz.

Az irreális büntetési tételekre mi a válasz?


#15: Igen, és még több van autópályán, ahol a nyíl egyenes úton mindenki fékez 110-120-ra, majd visszagyorsít 150-160-ra. Az M1-esen gyakorlatilag az összes, kivétel nélkül ilyen helyen van. De teljesen mindegy igazából, mert hiába van korlátozott helyen is, ha utána fel tud gyorsítani újra. Jó példa erre pl. az M1/M7 bevezetőn az utolsó a néhai "osztyapenkón", hiába torlódik már 200 m múlva a 4-ből 3 sáv szinte mindig, gyakorlatilag a belsőben gyorsít vissza mindenki 120-ra, hogy a két tempós kanyar után a záróvonalon soroljon be az Erzsébet híd felé. Kb. akkor lenne értelme, ha konkrétan a kritikus ponton mérne, ami miatt ott van. Pl. az iskolánál a konkrétan a zebrán áthaladás sebességét. Nyilván így meg kevesebb bünti jönne be, így az sem jó

2023. márc. 14. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim válasza:
68%

Minden olyan balesetnél, ahol hátulról belementek a másikba, mehetne is automatikusan a busás csekk a delikvensnek, hiszen egyértelmű, hogy nem tudott megállni, mert:

- nem tartott megfelelő távolságot

- nem a körülményeknek s a látási viszonyoknak megfelelően vezetett és/vagy

- nem az útra figyelt, hanem a telefonját, a nemi szervèt, a csaját/fiúját cirógatta vagy

- mindez együtt.


Ebből kifolyólag az említett balesetnél rengeteg embernek mehetne egy bünti.

2023. júl. 14. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!