Érdekes módon működik a világ. A cannabisra például egyes országok azt mondják, hogy hú de veszélyes, orvosi célra sem szabad felhasználni, miközben az autókban ott a tablet, és a tanulmány mutatja, hogy mennyire veszélyes, mert nyomkodás közben nagyon elvonja a figyelmet. De ez rendben van, nincs ezzel bajuk a törvényhozóknak, az autógyártók kilobbizták maguknak, akkor hadd legyen. A pirosra festett rugó is nagyon veszélyes. Nevetséges.
Nos vezetes közben a 2 kezednek a kormanyon kellene lennie kiveve ha valtasz. A fűteshez sem erhetnel hozza. Azert van egy bazi nagy tekerő, hogy nekeljen odanezned hanem szepen megtud fogni es tekeressel beallitani. A kocsimban van tablet is es fedelzeti kamera is, indulas előtt arra figyelmeztet mindkettő, hogy menet közben ne babraljam, mivel elvonja a figyelmet a vezetesről es ez veszelyes ram es masokra nezve is. A tableton le is kell okeznom es akkor enged tovabb. Max tolataskor nezem a tolatokamera kepet ennyi.
2023. febr. 21. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
12/21 anonim válasza:
Amúgy az a fura, hogy mindig azok jönnek a kannabisz orvosi célú felhasználásával, akik nem ilyen célra szeretnék használni.
2023. febr. 22. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
13/21 anonim válasza:
Tableted van a kocsiba vagy megvaltozott tudatallapotban vezetsz beszivva azert az sztem nem egy kategoria. Tabletet nemkell babralnod de ha bevagy szívva azon nemvaltoztatol. Remelem soha nemfogjak legalizalni azt a szart ha mégis akkor lehetlenítsék el a füveseknek a jogsi megszerzeset.
2023. febr. 22. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
14/21 A kérdező kommentje:
Miről beszélsz, ott a felmérés a cikkben.
2023. febr. 23. 08:35
15/21 nemaRendőrség válasza:
Egy órás útra levetítve a drogos 79% figyelemmel teljesítette. Ez annak felel meg mintha 47,4 percig tökéletesen figyelt volna, a maradék 13 percben pedig alszik.
A tabletes az út 59 percében 100%os volt, egy percben pedig 43%, tehát 59.4 percig figyelt tökéltesen.
A drogos a legveszélyesebb helyzetekben is drogos marad, a tabletes alapvetően pirosban nyomkodja néha, max később indul pár másodperccel
2023. febr. 23. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
16/21 anonim válasza:
A két dolgot felesleges összemosni. A túlzásba vitt érintőképernyő engem is zavar az új autókban. Van amikor még a fűtés állítását is a menüből kell kikeresni mikor párásodik az ablak, míg a jól bevált tekerőt úgy is tudom működtetni hogy oda sem nézek. A következő az lesz, hogy az irányjelzőt is a menüből kell kikeresni? Ennek amúgy az a legfőbb oka, hogy így olcsóbb a gyártónak, nem kell annyi kapcsolót beépíteni.
2023. febr. 24. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
17/21 anonim válasza:
Én mindenfajta érintőképernyőt betiltanák az autókban. Remélhetőleg ezt meg is teszik előbb-utóbb.
Egyes elvetemült gyártók már a fűtést vagy a szellőzőventilátort is az érintőképernyő nemtudomhányadik almenüjébe rejtik el. Kész őrület. Ráadásul a képernyő is irreleváns haszontalan információkat ad, aztán ehhez a kacathoz még operációs rendszer is kell... Bezzeg pl. az olajhőmérsékletet vagy az olajnyomást egyik csodabogár se jelzi ki, pedig ahhoz még op. rendszer se kéne...
2023. febr. 26. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
18/21 anonim válasza:
Meg azt kéne vslósidőben kijelzőre tenni, hogy mekkora teljesítményen üzemel a motor. Sokan elképednének hogy mennyire nincs kihasználva a lóerő meg a hiper-szuper turbó...
2023. febr. 26. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
19/21 anonim válasza:
Sok dologra jó a tablet. Semmivel sem lenne biztonságosabb a papírtérképet nézegetni a navigáció helyett, és számos funkció jó helyen van benne amiket elég indulás előtt beállítani. A gond ott kezdődik, mikor a menet közben állítandó dolgokat is csak az érintőképernyőn lehet elérni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!