Nagy a lebukás veszélye, ha egy 80-125-ös motort használnék B jogosítvánnyal?
Kollégista lettem egy nagyobb városban, és szeretnék egy motort bejárni a suliba, munkába, valami cross, enduró motorra gondoltam, ami használható városban is remekül, de nagyon nincs kedvem még arra az egy napos tanfolyamra is járni, most nem hiányzik a bürökrácia. Egy 80-125ccm-es géppel könnyű lebukni? Persze nyilván nem mennék 45-50-nél többet vele, nem vonnám magamra a figyelmet, és jogos a kérdés, hogy akkor miért nem elég egy 50-es? Egyik ismimnek ötvenes endurója van, hát isten ments, szegény a dombon nyél gázon alig jön, de van ám porszívó hang, és nem leélt gép, pár hónapja kapta szüleitől 0km-el.
Megkérem a törvény hű embereit, hogy ne bombázzanak mindenféle törvénnyel, itthoni szokásokkal, negatív hangvételekkel, mert senkit sem érdekel. Előre is köszönöm a többieknek!
A krossz motorral ki se mehetsz közútra.
Az enduróval meg csak az a baj, hogy ha ránéz valaki a 120-ig kalibrált km órára, rögtön tudni fogja, hogy az bizony nem 50-es!
Szerintem egy 80ccm-es mocival még nem buksz le. De csak akkor ha ugyan úgy néz ki mint az 50ccm-es változata.
Nekem Yamaha dt 80 LC2 tetszik, csak a mai világban az se mindegy hogy mennyit eszik: ez a yamaha megeszik 4-5litert 100-on.
60ccm-es simson meg vígan elvan a 2,5l/100km-es fogyasztással. De sajnos ez is megérzi az emelkedőt.
Talán egy nagyobb testű robogó lehet jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!