Ilyen télies időjárás mellett, hogy találják meg sokan az autójukban a ködlámpa kapcsolót?
Napi több autót is látok mostanában ködlámpával, amiből leginkább a ködzáró a zavaró főleg városban, és főleg akkor ha már nincs is köd.
Nekem személy szerint a városban sem jobb ha megy a ködlámpa, nem látok többet szóval nem szoktam használni.
(lakott területen kívül inkább, és ott még a ködzáró sem hülyeség ha tényleg nagy köd van)
Na de visszatérve a városi ködlámpázókra.
Bizonyos százalék nyilván csak úgy elfelejti, és egyszer majd rájön, hogy az már nem kell.
Viszont én többször is hallottam már innen-onnan, hogy sok embernek fogalma sincs arról, hogy hogy kapcsolja ki, vagy hogy hol találja egyáltalán a ködlámpa kapcsolót.
Azt viszont nem értem, hogy akkor mégis hogy a francba találják meg ilyenkor amikor bekapcsolják?
Látok sok olyat aki tényleg a világáról nem tud, és el is hiszem, hogy gőze sincs arról, hogy hogy kéne kikapcsolni a ködlámpát, de leginkább a ködzárót.
Tudják, hogy köd van, akkor lehet használni, megtalálja a gombját is.
Nem baj, hogy nem segít rajta, de legalább megy, ki van fizetve az az izzó is, nehogymár ne világítson.
Csak akkor ugyan így miért nem találja meg a kikapcsolás opciót, vagy miért nem jut eszébe, hogy na ez már nem kell?
Mikor látja, hogy sok más autón se megy, és ő is észreveszi őket, hát akkor valószínű hogy őt is észreveszik a többiek, szóval nem kell kiégetni a másik retináját, nem?
Vagy ez túl logikus?
#5 A dolog szépsége, hogy én nem általános VÉLEMÉNY alapján beszélek, hanem tapasztalat alapján, amit egy példával is megerősítettem. Innentől ez nem egy vélemény, hanem egy tény.
#7 Persze ezt mondja mindenki, de egyetérteni nem tudok. A tompított feladata az, hogy lásd magad előtt az utat. Nem 100 méterre előre, hanem közvetlen előre. Ha szarul van beállítva a fényszóród és egyenesen előre világít bele a ködbe, akkor persze, hogy szar. De a jó fényszóró lefelé küldi a tompítottat és az autó előtt 3-5 méterre világít, így látod a felfestéseket és nem mész vele az árokba, meg látod ha kanyarodik az út, stb. Ez a tompított feladata és ezt a köd nem befolyásolja, kivéve ha a köd azon a 3-5 méteren belül is láthatósági problémát okoz, de ennyire sűrű köd még nem létezik.
Az első ködlámpát szerintem egyébként annyival el lehet intézni, hogy NEM KÖTELEZŐ! Ahogy írtam fentebb, a ködzáró régen valamikor tényleg hasznos volt, ezért tették kötelező felszereléssé. Az első soha nem volt kötelező, mert a "haszna" erősen megkérdőjelezhető.
Engem nem vakít egyáltalán a ködlámpa. Sem az első, sem a hátsó.
Lakott területen kívül sűrű ködben én is szoktam használni de ha valaki felzárkózik mögém akkor a hátsót mindig lekapcsolom ettől függetlenül.
"Tudják, hogy köd van, akkor lehet használni, megtalálja a gombját is."
BMW-kben gyakran van köd...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!