Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért nem figyelnek jobban a...

Miért nem figyelnek jobban a vasúti átjáróknál?

Figyelt kérdés
Miért ilyen nehéz betartani a szabályokat? Annyi baleset van emiatt. Miért éri meg a kockázatot? A MÁV dolgát is megnehezíti és komoly késések lesznek.

2022. aug. 31. 15:56
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
22%
KRESZ szerint meg kell állni, mindig, ha fehér a fénysorompó, akkor is. Az csak annyit jelent, hogy működik. De nem biztos, hogy jól... pl a 15. kerületben van egy átjáró, ami délután egyszer úgy 40 percig zárva. Szemeretelep a 18-ban szintén gázos. Mindenhova el kell indulni időben...
2022. szept. 1. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
51%
Talán a Totalcar-on láttam egy éjszakai felvételt, ami menetrögzítő kamerával készült, sorompó nyitva, lámpa fehéren villog, a vonat meg robog át. Félelmetes volt.
2022. szept. 1. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:
Igen, sajnos még ilyen is van.
2022. szept. 1. 18:53
 14/18 anonim ***** válasza:
32%
#12, ezért kell mregállni és körülnrézni. Ha épp 100-129 km/órával jön, még a sínfék se állítja meg addigra.
2022. szept. 1. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
81%

A balesetek nagyobb része olyan helyen történik, ahol az autót vezető ember rendszeresen jár, és rendszeresen fehér a fénysorompó. (Félsorompó meg nincs.) Ezért megszokásból megy, beszélget valakivel, vagy csak elgondolkodik a világ dolgairól, és mivel a sorompónál soha nem szokott megállni, most is csak megy át automatikusan, szét se néz. De most épp jön a vonat.

A múltkori eset is így történt, mikor a Piroska kiesett a sínekről. Ott is rendszeresen járt a munkásokat szállító sofőr, csak most nem a megszokott időpontban.

2022. szept. 3. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
62%

Mert nincs fizikai akadály, büntetni meg nincs kapacitás. Egy megoldás lehetne a felüljárók/aluljárók építése, csak olyan sok vasuti átjáró van, hogy évtizedek kellenek a megvalósításhoz.

De még van mit tanulnunk az oroszoktól is:

[link]

2022. szept. 8. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
50%

Nálam alapdolog, hogy vagy megállok vagy kb. 5 km/h-val közelítem meg a sínt. Szarok rá, ha mögöttem dudál valaki. Egy 100 tonnás vonat ha nekem jön, valszeg az sem nekem, sem a családtagjaimnak, sem az alig 900 kilós Suzukimnak nem tesz jót...


Meg amúgy is elég feltűnő, ha jön egy vonat. Még ha kicsit dekoncentráltabb is vagyok, akkor is simán feltűnik, hogy oldalról érkezik valami nagy világító és hosszan/hangosan dudáló izé.


Soha nem értettem, egyáltalán hogy lehet balesetet szenvedni egy vasúti átjáróban. Esetleg valóban az lehet, hogy leszarja, nem néz szét és kockáztat, hogy átér-e vagy nem. Vagyis nem olyan fontos neki az élete, hogy a biztonságos átérés módját válassza. Nos, ez esetben az ilyeneket egyáltalán nem tudom sajnálni, sőt még el is könyvelem magamban, hogy megérdemelte a sorsát.

2022. szept. 17. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
48%

Mert sok sofőr van aki azt hiszi hogy ő a jampi a suzukijával,

Az ilyen agyhalottak miatt szidják a MÁV-ot egy kisebb baleset is megbénithat egy 200 kilóméteres vonalat,az ilyen gondolkodású embereket nem tudom sajnálni, megérdemlik hogy a szaros kocsiját szét zuzza a sofőr meg haljon szörnyet, ha ennyi esze van.

Itt a legnagyobb baj az hogy az emberek mindig fontosnak érzik a saját dolgukat, de egy 100 km/h közeledő vonat vagonfékkel

Is csak 700-800 méter után tud megállni

2022. dec. 21. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!