A vasúti átjárós baleseteknél kiszámlázzák az autósnak a vonatban, sorompóban stb. esett kárt is?
Figyelt kérdés
Hogyan zajlik ilyenkor baleseti helyszínelés és a kárrendezés?2022. máj. 16. 14:08
11/17 A kérdező kommentje:
9: ezt jó, hogy írod, azt hittem, szanaszét törik a sorompó, ha belemennek. Azt nem tudom, hogy miért nem masszívabb, valami erős vasrúd, hogy fennakadjon rajta/roncsolja a nekimenő autókat. Bár lehet, hogy csak a figyelemfelkeltés a sorompók célja, és nem a behajtások kivédése, ezt nem tudom.
2022. máj. 17. 09:09
12/17 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
11. Idős ember vagyok. Gyermekkoromban még csak kézzel működtett egész sorompók voltak. A lefejezett ember sem sokkal szebb, mint a szétroncsolt.
13/17 A kérdező kommentje:
12: Nem is ez a cél (ikszdé :o)), hanem a balesetmegelőzés. Ha az emberek tudnák, hogy kb. betonfalba ütköznek, satufékkel is megállnának a sorompó előtt.
2022. máj. 17. 10:04
14/17 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
És akkor miért nem álltak meg?
15/17 A kérdező kommentje:
14: Mert nem sok eszük volt. Vannak, akiket nem lehet felelősségteljes felnőttként kezelni.
2022. máj. 17. 11:39
16/17 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem azért törik könnyen, hogy ha úgy záródna a sorompó, hogy sínen van az autó, akkor egy padlógázzal ki lehessen menekülni, ne ragadjon be teljesen az autó, legy ne esélye a túlélésre.
17/17 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A félsorompó csak az autó mögött lehetne. Pont az az előnye a teljes sorompóval szemben, hogy nem ejti foglyul a járművet. Persze más is van, de a sérülékenység inkább csak letolatásnál lehetne érdekes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!