Kamionosok! Nektek milyen kalandjaitok voltak az útjaitok során?
Eddig két középkorú kamionossal beszéltem, akikről utólag tudtam meg ezt.
Az öregebb a fülkéből nézte a tűzijátékot, sok ünnepet egyedül töltött el, bírságolás az szerintem sokuknál van és lesz is ha menni kell, parkolóban mászkáló nők, akikhez elég odaszólni is meg is történik a dolog :)
A másik ember orosz területen kamionozott sok évig, egyszer fordult elő hogy esti pihenőidőben két autóval jöttek fegyveres ukránok és követelték a pótkocsit, nem tudta hogy mi lesz és bajt sem akart így le csatlakoztatta a kamiont, majd ők intéztek egy másikat elmentek az áruval.
Hihető is meg nem is, kalóz bandák teherhajókat fosztogatnak, szerintem itt sem hihetetlen hogy ukrán bűnbanda lopásokra szakosodik.
Amikor a migránsok Franciaországból Angliába úgy akartak átjutni, hogy a kamionokban bármi áron elbújnak, akkor minden indulás előtt alaposan át kellett vizsgálni a járművet tetőtől-talpig nehogy átjussanak a határon, ugyanis az angolok amennyiben rájöttek, embercsempészetért rögtön megrángattak. A vonatra felszállás előtt ismételt ellenőrzés menet közben nem feszítették-e fel a pótkocsi ajtaját. Ez 2015 októberében történt.
2005 augusztusában spanyol rendőrök leintettek, hogy megkérdezzék milyen indíttatásból kapcsoltam be a tompított fényszórót. Hosszú kilométerekkel korábban volt egy alagút és onnan kiérve nem kapcsoltam ki. Mondták, hogy az alagút végén ott a tábla rajta a tompított fényszóró jelzésképe mellette egy kérdőjellel, ami azt jelenti hogy "tompított fényszóró használatának vége, amennyiben a látási-, és fényviszonyok a további használatot nem indokolják" Mindenesetre nem büntettek meg, ráadásul tudtam, hogy nem kell, alapból nem használtam volna. Csak mosolyogtak, amikor ránéztek a magyar rendszámra. Akkor még nem volt menetfény meg ilyen hülyeségek...
#2
Ez az ukrános sztori egy 1000 éves kamu. Hallottam már Üzbégekkel és Bolgárokkal most már Ukránokkal is.
#1 na ja, nekem is már tele a tököm az emberekkel, olyan jóóó volt tavaly az a pár hét amíg minden marhát bezárták a karánba (karanténba), és olyan volt mint 20 évvel ezelőtt, alig volt valaki valamerre. Luxemburgon simán keresztül gurulni délután 4 kor? Nem hittem a szememnek :D
Most már német belföldezek, szóval 1, legforgalmasabb ország 2, nem mindig autópályán -> én ezt nem bírom idegekkel. Úgyhogy elkezdtem tanulni norvégul, kiköltözök a francba norvégiába, ott alig van forgalom, és így mindenki boldog lesz :)) Ha meg ott sem jönnek be a számításaim kimegyek kanadába a jégen kamionozni, ha ott sem lelek nyugalmat akkor majd csak a sírban ... :D
#5
Ajánlom a Litván-Lett-Észt pályát :D
Persze, ott is vannak, de alapból nagyon kicsi a lakosság + nem éppen egy turista célpont. Nekem bejött :)
#1-es voltam
#7
Egyáltalán nincsenek ott már határok. Átkocsikázol egyik országból a másikba.....
#8 jó tudni, abból indultam ki hogy a románok meg a horvátok is benne vannak az eu-ban de ugyan úgy van araszolás meg több órás várakozás a határon, meg irat ellenőrzés stb... :D
Amúgy mennyire gyakoriak a magyar kamionok arrafelé? Én eddig akárhol dolgoztam csak nyugatra mentek, és néha böngészem az álláshirdetéseket kíváncsiságból de egy se megy arrafelé, max elvétve.
#9
Célzottan nagyon kevés, sajnos szinte senki én is pár autós maszeknál vagyok. Néha, egy-egy Wabis, vagy esetleg a finn pályás cégek tranzitba használják (pl Inter-VM).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!