Ha defektet kapok akkor hogy kell korrigálni az autót?
Skoda Fabia 1.2 kb 60-70 lóerős, elsőkerekes.
Azt hiszem 14 colos abroncs.
Ha 100 kph-s tempónál kapok egy durrdefektet, akkor hogy kell ennél az autónál lereagálni és megfogni, hogy ne a szembejövő kamionnal vagy az útszéli fával találkozzak?
Gondolok itt a pedálkezelésre, kormányzásra, seb.váltó kezelésre.
Honnan lehet tudni, hogy csak egy gumi durrant el és nem kettő azonos oldali?
Mindenféleképpen ugya arra az oldalra fog húzni ahol a defekt van.
Amit tenni lehet, az a finom korrigálás abba az irányba amiről le akar terni, motorfék maradhat, közben nagyon finoman fekezni is lehet.
Szerencsere a durrdefekt ritkabb mint a tevedésből szamlámra rakott 100 milla.
Na akkor megnyugodtam. 4 évszakos gumi van rajta. Profilmélység elvileg jó, de nem egy Michelin Pilot Sport 2, de szerintem nem is kínai.
Nyáron vettem már új acélfelnit, mert többször meg lett padkázva (sajnos azóta is sikerült többször), de lehet nyáron új abroncsot is venni kéne rá. Mindenesetre a gumis azt mondta mind2 szettre, hogy nincs vele baj.
De félek, hogy a többszöri padkázás miatt sérült valamelyest az oldalfala bár sérülést nem látok rajta.
ne 100-al menjél, ha 90 a limit. Hidd el, sokat számít ez a 10 km/h ilyen esetben
tudom ajánlani vezetéstechnikai képzés felkeresését helyes reakciók kialakításához
#6!
Ezt az elképzelésedet nyugodtan felejtsd el.
Akármennyire is sima az út, és egyenesen haladsz, egy durrdefekt -főleg 100 fölött és első keréken- képes meleg pillanatokat okozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!