Ma voltam gumisnál. Csak nekem furcsa hogy úgy húzták meg a csavarokat hogy a kocsi még fel volt emelve ráadásul kézzel?
Figyelt kérdés
Persze sebességbe volt és a kézi be volt húzva. Én meg csak várom hogy engedje le és meghúzza a nyomaték kulccsal.2021. nov. 27. 18:37
1/16 anonim válasza:
Ha a motorfék/kézifék megtartotta a kereket, akkor mindegy.
Az mindenképp pozitívum, hogy nyomatékkulccsal húzták meg és nem csak rádurrantották a légkulccsal.
2/16 A kérdező kommentje:
De én azt hittem hogy jobb ha légkulccsal van meghuzva?
2021. nov. 27. 18:55
3/16 anonim válasza:
Ha ennyire értesz a munkámhoz, miért nem magadnak csinálod?
Egy gumász.
4/16 anonim válasza:
#2: nem jobb. A légkulcs túlhúzza. Ezeket a csavarokat 110-130 nm körül kell meghúzni, a légkulcs simán 140-150-et húz, vagy többet. Ez arra már elég, hogy út szélén a kerékkulccsal ne tudjad leszedni a kereket.
5/16 anonim válasza:
A légkulcs is állítható, és ahol én voltam, ott miután ráhúzta, utána nyomatékkulccsal is végiment a csavarokon. Soha nem volt gond a lazítással.
6/16 A kérdező kommentje:
Bocsánat én mondtam rosszul 4ágúval húzta meg! De miért nem engedte le az autót hogy teljesen stabil legyen? Eddig én még csak úgy láttam kerék csavarokat meghuzni. Laikus vagyok ebben a témában.
2021. nov. 27. 19:29
7/16 anonim válasza:
4ágúval, ha jól meghúzta, az kb jó lesz, de nyomatékkulccsal utána kéne húzni
8/16 anonim válasza:
Nem. Nem lesz jó! Négy ágúval képtelenség teljesen egyformára meghúzni a csavarokat. Az lesz az eredménye, hogy egyszer majd szépen lerepül a kereked, mert sorban fellazulnak a csavarok. Minimum vennék egy nyomaték kulcsot és meghúznám normálisan. De inkább vidd vissza és kérd vissza a pénzedet, majd húzassad is meg normálisan, szabályosan.
9/16 anonim válasza:
#8: 30 éve, a szoci autók idejében még nem használtak egyáltalán nyomatékkulcsot. Minden egyes autó minden csavarja csak érzésre lett meghúzva, mégsem repültek le a kerekek.
A autóhoz adott kerékkulcsok úgy vannak megtervezve, hogy ha azzal jól meghúzod, az a szükséges nyomaték körül van. Próbáld ki otthon: meghúzod kerékkulccsa, majd utána nyomatékkulccsal leellenőrzöd.
10/16 anonim válasza:
A nyomatékkulcs kattanni fog, de az még nem jelenti azt, hogy jól van meghúzva. Túlhúzásról hallottál már, gondolom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!