Miért vegyek új kocsit, mikor baromi túlárazottak, 5 évet bírnak üzembiztosan, összeszerelés-minőség sem olyan jó, újat nem tudnak mutatni?
Félreértés ne essék, nem fröcsögni akarok mert nincs pénzem új autóra, pont az hogy van rá keret bőven. Van egy toyotám, de már öreg, szeretnék egy új autót venni, de így 2021-ben nem látom értelmét új autót venni.
Amúgy kértem új toyotára árajánlatot, 2022 októberében tudják szállítani...
Ha megkapja a karbantartást, akkor egy most új Toyota is el fog menni 15-20 évet simán, kevés hibával. Nem BMW az.
Nem csemoészett benzint kell bele tankolni, meg bele való olajjal kell feltölteni. Hidegen nem padlózni, kis fordulaton nem erőltetni, csak a szokasos dolgok, ami miatt a régi öreg Toyotád is üzembiztos.
"Félreértés ne essék, nem fröcsögni akarok mert nincs pénzem új autóra, pont az hogy van rá keret bőven"
De, pontosan fröcsögsz. Csak te nem az irigység hanem a sok ész áldozata vagy.
Senki nem mondta hogy vegyél új autót,ha nem tetszik ne vegyél.
Az meg külön jó hogy te tudod hogy az összes új autó öt év után szétesik
#26: Kezdek félni, az enyém most lesz 5 éves :))
Gondolom csavarjaira hullik majd, igaz, hogy eddig semmi baja nem volt.
De majd lassan veszwk rá ezt azt akkor, hogy a purhabos spoiler meg a motorsport matrica összetartsa talán 6 éves koráig az öreg kiát, gondolom mások is azért rakják fel, az antikolt 1.9 tádék is a morcosított kínai xenon izzók miatt mennek még, a gyárival már szétestek volna.
Azt azért ne felejtse el senki, hogy a mai 15éves autók többségében alig voltak extrák. A mai újak meg tele vannak rakva elektronikával, mindenféle szabályzóval, agyoncifrázott katalizátorokkal meg részecskeszűrőkkel. A jól kifejlesztett, megbízható hagyományos négyhengeres szívó motorokból már alíg gyártanak újat, helyette 3hengeres turbós kivitel van könnyebb dugattyúkkal 5x akkora nyomásterhelés meg magasabb hőmérséklet mellett. Aztán jön a dugattyutörés, a főtengelygörbülés, stb. mert az is fele olyan vastag, turbómeghibásodás, stb.
Aztán még a duplatömegű csodáról nem is beszéltem, ha szükséges ha nem ez van.
Nyilván ezek mind újítások, vannak rossz konstrukciók, a tapasztalat még kevés, ahogyan egyébként a hibrid és az elektromos autók esetén is.
Amúgy nyílván gyártók között is nagy a szórás, pl. egy új Toyota vagy Honda kötve hiszem hogy csak 5 évet bírna.
Új kocsit annak érdemes venni, aki igényli az új extrákat, a modern stílust, és elsők között akar lenni a változásokban, ugyanakkor cserébe elfogadja hogy van egyfajta bizonytalanság a dologban, és adott esetben a költségesebb fenntartást/javítást be tudja vállalni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!