2. Egy átlag helyijárat gyakorlatilag alig gyorsul 30 fölé a megállók, lámpák stb miatt. Ergo ez a dolog max pár százalékos menetidőnövekedést jelentene
2021. okt. 12. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
3/19 anonim válasza:
Miről van szó?
2021. okt. 12. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
4/19 anonim válasza:
#3: arról a félrefordított hírről, hogy EU 30-as limitet akar lakott területen.
A valóság, hogy EP csak javaslatot nyújtott be, hogy beszéljenek arról, miszerint lakó-pihenő ővezetekben legyen 30 a maximum. Egyébként most is annyi a legtöbb helyen, csak külön táblákkal korlátozzák.
2021. okt. 12. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
5/19 anonim válasza:
4: kösz
2021. okt. 12. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 anonim válasza:
Megy a hiszti meg a félremagyarázás, közben gyakorlatilag arról van szó, ami eddig is ugyanúgy létezett, bizonyos övezetekben, utakon 30-as korlátozás lesz. Ami a legtöbb helyen már most is 30-ra van korlátozva.
2021. okt. 12. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
7/19 D. Brasco válasza:
Ezt a mostani 30km/h-s cirkuszt kb ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor ment a baromság is ,hogy B-s jogsival lehet 125-ös motort vezetni,a biciklivel be lehet hajtani az egy irányú utcába szemből stb stb....az értó olvasás meg szövegértés még mindig sok embernek nem megy,de talán lecseng majd ez a mostani cirkusz is .
2021. okt. 12. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 Alex Fly válasza:
@4: nem a lakó-pihenő övezetekről van szó, ahol jelenleg ennél szigorúbb a korlátozás, hanem a lakott övezetekben - azaz a gyakorlatban a városokban a főútvonalakon kívül.
És nem arről van szó, hogy "beszéljenek róla", hiszen évek óta folyamatosan beszélnek és próbálják elérni, hanem hogy kerüljön be a nemzeti szabályozásokba, hogy egységesíthessék ezt is.
2021. okt. 12. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 anonim válasza:
Mit gondolsz, hogyan? Gondolod, hogy a mostani menetrend marad, amit 50 km/h-val számoltak?
2021. okt. 12. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
10/19 Alex Fly válasza:
@9: a menetrendeknél nem számolnak azzal, hogy a busz gyorsítás-lassítás nélkül k~t álló helyzet között a maximális sebességgel száguld. Az átlagsebességre pedig a valóságban nem sok hatása van annak, ha a megengedett legnagyobb sebesség alacsonyabb lesz. A gyakorlatban nem igazán haladnak ilyen gyorsan... És a folyamatosabb forgalom inkább segít ebben.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!