Ez igy nem oké, szerintetek? (buszsofőr)
Annyira utalom mikor felszallok egy buszra es a sofőr keptelen 5 masodpercet varni hogy leuljek. Megnyomja a gazt mint az allat es kapaszkodjon aki tud, ahova, a gyengék meg hulljanak.
A fő lenyeg amiert írok hogy balszerencsémre egy ilyen cselezés miatt ugy megfejeltem a fémcsovet hogy pukli nőtt ra es epp hogy nem szakadt fel.
Tavkozlekedesrol van szó.
*De most pl inkább verje szét valaki a fejét esetleg adott esetben a padlón, mert olyan gyorsan mennek?
Értem én,hogy szívás,hogyha nem éri el a csatlakozást, a következő tömegközlekedési eszközt pl egy vonatot X utas; de tehát ezért van a menetrend; ha nem tudja megvárni, amíg a másik rákészül, hogy elindulnak, akkor tehát szóval induljon inkább korábbival, mert akkor eleve már mikor elindul ő a busz utasaként, sanszos, hogy nem ér oda időben, necces. Tehát, akkor ha ennyire nem bírja a tollászkodókat, és rajtuk múlik, hogy elérik-e a vonatot a buszosok, akkor lehet, hogy korábban kellene elindulni. Ami tudom, hogy rossz, mert ha pl valahonnan óránként 1, vagy kétóránként egy jár; akkor az azért szívás, vagy pl ha csak napi kettő busz van pl egy kicsi településre;hogy egy oda, meg egy vissza; de azért ne verjék már szét a többi buszozók a fejüket emiatt.
Természetesen a buszsofőrnek, aki betartotta a munkaköri előírásokat, és odafigyelt a balesetmentes vezetésre.
Én egy másik közlekedési cégnél dolgozom, ott is nagyon harapnak a késésre, de bármi balesetveszély merül fel, vagy akár csak balesetveszély felmerülésének esélye, az magasan felülírja a menetrendet. Meg kell indokolni, néha írásban, hogy mi történt, és ennyi. Az utasok meg a többi közlekedő egészsége, épsége mindenek felett.
Buszközlekedésben ebből nem adódhat késés. Egyrészt, mert a menetrendet eleve úgy alkották meg, hogy minden megállóban legyen ideje végigcsoszogni a buszon 5 vén csontnak, meg legyen idő felcipelni két babakocsit. De ha mégis valami extrém időrabló esemény történik, akkor meg kicsit jobban odalép a sofőr, és a következő megállóig behozza a késést. A buszmenetrendben nem a maximális sebességgel való haladás az alap, hanem lakott területen kívül úgy 70 km/h. Ennek ellenére, sok busz tép 90-nel, aztán a megállóból elmegy 10 perccel hamarabb... Mondjuk, most ezek már csökkennek, mióta GPS van a buszokban, és a reklamáló utasokat nem lehet elintézni annyival, hogy rosszul járt az órájuk, mindnek.
#22!
Az ugye megvan, hogy nem a "többi buszozó" feje lett szétverve, hanem mindössze egy emberke vernyákolt.
"#22!
Az ugye megvan, hogy nem a "többi buszozó" feje lett szétverve, hanem mindössze egy emberke vernyákolt."
De hát ha az az egy megsérül, már az is baj.
pl lehet ez is szerintem ilyen gondatlan vezetés, hogy nem figyel oda az utasokra, akiket elvileg szállít, és akiért az az egész közösség van, hogy buszos embervivő, emberutaztató társaság.
#28
azért egy busszal úgy elindulni, hogy az emberek megfejeljék a kapaszkodót.......na, az elég erős túlzás.
Nem rakéta hajtómű van azokban a tömegkozlekedési járművekben. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!