Mit gondoltok a kötelező kerékpárút használat eltörléséről?
Azért van abban is valami, hogy a tervezők egy gyökér parasztok és a büdös életben nem bicikliztek, ahogy a megrendelő önkormi, az engedélyező állambácsi és a szalagátvágó polgi+parlamenti muksó a díszsorfallal együtt. És így születnek a 30 centi széles bicikliutak, a sehonnan sehova vezetők, a köztük 2,5 méter széles, direkte átlagszélességi-statisztikát javítandó de totálisan kihasználatlan biciklisztrádák.
Ahogy írta valaki, ha mindenki "hülye" talán nem mindenhol de nem véletlenül... mert nem ők a hülyék hanem az íróasztal mögöttiek.
@49: nyilván én személyeskedek, amikor egy névtelen hozzászóló merészeli velem kapcsolatban a "hülyegyerek" jelzőt használni...
Mindezt azért, mert egy általam ismeretlen helyszínről nem fogok neki véleményt nyilvánítani, de amit viszont naponta használok, arról a tapasztalatom nem egyezik meg az ő fantazmagóriáival.
Gratulálok, szépen bemutatkoztál!
52:
Leírtam a helyszínt, Google Mapsen is megnézheted, erre te szimplán annyit tudtál hozzatenni, hogy ahol ugynaazt az utat kell folyton keresztezni, meg hogy szabályt sértettem, mit magyarazol. Ezutan enyhe volt a jelző, amit írtam, hiszen veled szemben én érveltem te meg csípőből személyeskedésbe mentél át.
@55: Akkor kezdheted támogatni. A kerékpárosok ugyanúgy fizetik a közterheket, amelyeket a közutak fenntartására (is) fordítanak. És természetesen egy kerékpáros nem amortizálja olyan mértékben az utakat, mint a gépjárművek, ezért indokolatlan különadó kivetése a számukra. Az egyesek által állandóan vízionált "kerékpáros jogosítványt" pedig a BKE és az uniós szabályozások még mindig kategorikusan tiltják, így erről nincs mit beszélni. Felelősségbiztosítással pedig a nagyrészük mindenféle kötelező jelleg nélkül is rendelkezik: egyrészt az MK-tagság mellé is jár, másrészt pedig a legtöbb lakásbiztosítás is tartalmazza. A kötelezővé tétele pedig az általuk okozott kár mértékét tekintve valószínűleg nem indokolt; sem az okozott balesetek mennyisége, sem a súlyossága alapján.
A gyalogosok -amennyiben nincs járda- szabadon használhatják a kerékpárutakat, az autóvezetők egy nem elhanyagolható része pedig a tiltás ellenére is rendszeresen igénybeveszi azokat (pl. parkolásra). Egyébként pedig az nem jutott eszedbe, hogy a kerékpárutak mintájára el kellene rendelni az autópályák és autóutak kötelező használatát a gépjárművek számára? Mert jelenleg EZ lenne igazságos és nem pedig az, hogy míg egyeseknek megvan ez a választási lehetőségük, addig másoknak kötelezően elő van írva a számukra hátrányos, jóval balesetveszélyesebb szegregált infrák használata.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!