Fiat ducato,Iveco daily tervezésénél miért nem figyelnek egyáltalán a biztonságra? Renault master, Vw Crafter, MB sprinter már túl lehet élni, de miért nincs törésteszt 3,5t autókról?
Jól van öcsém!! Menjél jelentkezzél tervező mérnöknek, mert nálad jobban senki nem ismeri a kisteherautók gyenge pontjait!! Szabd át őket!
Köszönöm ezt a sok hülyeséget amit itt össze hordtál, széppé tetted a napjaimat, volt min röhögni, ritkán akad össze az ember ilyen hülyével mint te vagy!
Nem veszed észre, hogy a masterek még kisteherautós berkekben is ganénak számítanak? Nézd már meg, hogy mennyi nagy cég vesz mastert a flottába? Esetleg 1-2 db-ot, szükségmegoldásnak, de flottát egyik sem tart fent belőle!
Nem baj, te azt vettél, master 3-at, 2.3-ast mert szerinted az a legjobb, a lényeg hogy te elhiszed, hogy egy atom biztos talicskában ülsz! Sok sikert hozz, és ne hajtogassák rád a fülkét!
Amúgy mellékesen megjegyzem, hogy van itt néhány kérdés amit te írtál ki, először informálódtál, hogy milyet kéne venni, végül mastert vettél, azóta meg a master az isten, nincs attól jobb, nincs attól biztosabb, mert neked mastered van, és te tudod hogy az a legjobb. Ha akkor mondjuk Ducatot ajánlottak volna, és azt vettél volna, akkor most a Ducato lenne az isten, nem volna attól jobb, de ha Ivecot akkor meg az, estleg ha Sprintert akkor meg a német a legjobb... Na látod szépöcsém ezért nincs a te lábadba annyi km, mint amit fentebb írtál, mert itt árulod el magad, hogy mennyire gyerek vagy... Egy ideig hülyének tudsz valakit, de előbb-utóbb lebuksz, mondjuk már az elején lebuktál, mert egy értelmes ember nem ír ennyi marhaságot össze, mint Te. Jól van az, ilyennek is kell lenni, különben túl egyhangú lenne a világ!
Have a nice day mate!
Nekem aztán teljesen mindegy hogy Renault merci vw Peugeot Citroën, egyikem sincs, egyik sem kéne.
Nem az ellenerveiddel volt a baj hanem azzal hogy nem látod a fától az erdőt... És hülyét csinálsz magadból vele...
Te magadtól vagy ilyen hülye, vagy segítenek a háttérből?
Eszed legyen hogyha kevés is, vagy ha nincs, akkor ne égesd le magad a hülyeséggel. Egyik kisteher sem biztonságosabb a másiktól. Egy frontális ütközésnél tök mindegy hogy Sprinter vagy Master vagy Ducato vagy bármi más, a sebesség függvényében ugyan úgy szörnyet halsz.
Egyik gyártó se tesz több vasat a súlykorlátozások miatt a kocsiba, mint amennyi minimálisan kell bele. Egyébként meg az Iveco nehezebb önsúllyal rendelkezik, jóval több súlyt bír vinni mint kategória társai, szóval pont ezek miatt valamennyivel erősebb szerkezet, de ugyan úgy meghalsz benne mint egy masterbe.
Jól van menjél ki, told le a gatyát és a pucut nyomd bele a master kipufogójába...
Egyébként ne itt vitatkozz meg égesd magad, hanem olvass utána, nézd meg hogy a Renault teherautó gyártó részlege milyen számokkal muzsikál, aztán nézd meg a többit is. Meg kapj elő néhány forgalmi engedélyt és vesd össze a súlyokat. De ez neked magas szint lesz... Aki ilyen fogyatékos, hogy vett egy mastert és neki az az isten, mindegyik más egy rakat kula, azzal nincs miről beszélni.
Olyan hibákat soroltál fel a többi furgonhoz, hogy a szerelők azóta is röhögnek szakadásig...
Szeresd a mastert, de ugyanolyan koporsó mint az összes többi... Kicsit ha gondolkodsz, akkor rájössz hogy miért... Ha rájöttél majd írd meg, kíváncsi vagyok rá van e annyi eszed...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!