Fiat ducato,Iveco daily tervezésénél miért nem figyelnek egyáltalán a biztonságra? Renault master, Vw Crafter, MB sprinter már túl lehet élni, de miért nincs törésteszt 3,5t autókról?
Ja és ha senkinek a véleménye nem érdekel, akkor miért írtad ki a kérdést, áruld már el???
Idézek tőled: "Nem tehetsz róla, mindenki a saját sz.rát dícséri. :D" itt mondtad ki a lényeget, ergo te is isteníted a saját szarodat=Masteredet :D :D Látom kis fiam, ilyen mikor abba a tányérba kulázol amiből eszel :D :D
Nekem nincs olasz gépem. Tudod mim van, ha már ennyire érdekel, egy Hyundai Tucson, és egy Skoda Fabia.
abszolut nem foglalkoztat hogy melyik kis teher milyen jó, a munkából kifolyólag láttam amit láttam, mindegyikből szedtem ki élve és holtan embert, ugyan úgy törik az összes azonos ütközéskor, ha frontálisan csókolózol egy kamionnal, a masterből se szállsz ki élve... És itt befejeztem a témát.
Hidd el, hogy láttam több 10 db különböző felépítményűét. Sőt, elárulom, pl az Iveco az, ami a legnehezebben rokkan, eleve az miatt, mert az alváz teljesen más kialakítással bír a nagyobb súlyra tervezett felépítése miatt. Master 3 azonos tekintetben rokkan mind a Ducatoval, mind a Crafterekkel, ugyan azt a német lemezt használják hozzá, amit az összes többihez. Azonos ütésnél ugyan úgy rokkan az összes, tehát ugyan úgy meghalsz bármelyikben. Kis ütközésnél meg egyikben sincs baj.
Amúgy elárulok annyit, hogyha valamely anyag vastagabb a kelleténél, az ütközési energia elnyelése gyengébben lesz, ergo jobban okoz halálos sérülést. Szerinted miért van az, hogy frontális ütközésnél elkezd össze simulni a motortér, és nem marad egyben? Elárulom, azért, hogy az energiát elnyelje, és nem maradjon egybe, hogy az erő befelé menjen a fülke felé, hogy te a merev kialakítás miatt a szádon lökd ki a beled.
Tényleg ennyire nehéz felfogni, hogy ezek az autók a súlykorlátok miatt ugyan arra a sablonra készülnek? Gondolod a Renault megtömi plusz anyaggal, hogy az önsúly nőjön, és a hasznos teher meg csökkenjen? Elég kicsi az a 3,5 tonnás súly határ ahhoz, hogy plusz súly legyen benne, nem gondolod?
De mindegy is, nincs nekem erre időm, hogy ilyen marhaságokkal foglalkozzak. Azt gondolsz amit akarsz, kívánom, hogy soha ne vágjanak ki az atom biztos masteredből holtan.
Visszavonom, az új is ugyan olyan papír kasztnis. Ez 2017es..
Master annyira sz.r, hogy ezt is pár karcolással megúszta a sofőr. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!