Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Fiat ducato,Iveco daily...

Fiat ducato,Iveco daily tervezésénél miért nem figyelnek egyáltalán a biztonságra? Renault master, Vw Crafter, MB sprinter már túl lehet élni, de miért nincs törésteszt 3,5t autókról?

Figyelt kérdés

[link]


[link]

[link]

[link]


2020. jún. 29. 12:37
1 2 3 4
 21/39 anonim ***** válasza:

Ja és ha senkinek a véleménye nem érdekel, akkor miért írtad ki a kérdést, áruld már el???


Idézek tőled: "Nem tehetsz róla, mindenki a saját sz.rát dícséri. :D" itt mondtad ki a lényeget, ergo te is isteníted a saját szarodat=Masteredet :D :D Látom kis fiam, ilyen mikor abba a tányérba kulázol amiből eszel :D :D

2020. nov. 20. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/39 A kérdező kommentje:
Így van, de te is seggedre csapkodhatsz örömödben, hogy van egy szuper olasz géped. :D
2020. nov. 20. 11:34
 23/39 anonim ***** válasza:

Nekem nincs olasz gépem. Tudod mim van, ha már ennyire érdekel, egy Hyundai Tucson, és egy Skoda Fabia.


abszolut nem foglalkoztat hogy melyik kis teher milyen jó, a munkából kifolyólag láttam amit láttam, mindegyikből szedtem ki élve és holtan embert, ugyan úgy törik az összes azonos ütközéskor, ha frontálisan csókolózol egy kamionnal, a masterből se szállsz ki élve... És itt befejeztem a témát.

2020. nov. 20. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/39 A kérdező kommentje:
Sőt ha 160 km/h belemész egy betonfalba akkor se éled túl, masterbe se. Sőt ha hátulról mész bele kamionba azt se. Értem, de egy fiat ducatoba még fele ennyikkel se éled túl az tuti. Daily egy fokkal jobb, mint ducato, ezt alárom. De ha azt állítod, hogy ducato biztonságosabb, mint egy master 3, akkor tuti behabiztad, hogy ezzel foglalkozol.
2020. nov. 20. 12:34
 25/39 anonim ***** válasza:
Figyelj már. Most komolyan, próbálj már ki szállni ebből a master 3 imádatból, és nézd reálisan a dolgokat. Ezek a furgonok mind egy sablonra épülnek. Ugyan az az alumínium ötvözet és acél adja az alvázat, olyan lemezből van a kasztni hajtogatva, ugyan olyan műanyagok vannak bennük, és ugyanúgy vannak kialakitva, hogy az ütközési energia minél jobban elnyelődjön. Az azonos méretű modellek azonos súlyuak. Akkor mond már meg mégis mitől lenne egyik biztonságosabb, mint a másik? Hm?? Ha erre tudsz választ adni, elfogadom az elméletedet.
2020. nov. 20. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/39 A kérdező kommentje:
Te is nézd reálisan akkor. Nézz meg egy master 3/daily nyúlványait, vázszerkezetét anyagvastagságát motortérben és raktérben. Segítek masteré sokkal vastagabb. De nézzd meg előbb és utána okoskodj.
2020. nov. 22. 14:13
 27/39 anonim ***** válasza:

Hidd el, hogy láttam több 10 db különböző felépítményűét. Sőt, elárulom, pl az Iveco az, ami a legnehezebben rokkan, eleve az miatt, mert az alváz teljesen más kialakítással bír a nagyobb súlyra tervezett felépítése miatt. Master 3 azonos tekintetben rokkan mind a Ducatoval, mind a Crafterekkel, ugyan azt a német lemezt használják hozzá, amit az összes többihez. Azonos ütésnél ugyan úgy rokkan az összes, tehát ugyan úgy meghalsz bármelyikben. Kis ütközésnél meg egyikben sincs baj.


Amúgy elárulok annyit, hogyha valamely anyag vastagabb a kelleténél, az ütközési energia elnyelése gyengébben lesz, ergo jobban okoz halálos sérülést. Szerinted miért van az, hogy frontális ütközésnél elkezd össze simulni a motortér, és nem marad egyben? Elárulom, azért, hogy az energiát elnyelje, és nem maradjon egybe, hogy az erő befelé menjen a fülke felé, hogy te a merev kialakítás miatt a szádon lökd ki a beled.


Tényleg ennyire nehéz felfogni, hogy ezek az autók a súlykorlátok miatt ugyan arra a sablonra készülnek? Gondolod a Renault megtömi plusz anyaggal, hogy az önsúly nőjön, és a hasznos teher meg csökkenjen? Elég kicsi az a 3,5 tonnás súly határ ahhoz, hogy plusz súly legyen benne, nem gondolod?


De mindegy is, nincs nekem erre időm, hogy ilyen marhaságokkal foglalkozzak. Azt gondolsz amit akarsz, kívánom, hogy soha ne vágjanak ki az atom biztos masteredből holtan.

2020. nov. 22. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/39 A kérdező kommentje:
Így van az utastér merevségére jobban figyelnek renaultnál. Létraalvázas az iveco, gondolom ezt akartad írni. Ami jó is lenne, ha az elejéből meg az utastérből nem spórolják ki az anyagot. Lehet már a legújabb iveco jobb, de túl sokat láttam belőle a régebbiekből palacsintává lapulva. Szóval ezt én elengedem ez a jó, úgy gondolod, szerintem meg nem. Nem kell mindig egyet érteni.
2020. nov. 22. 17:36
 29/39 A kérdező kommentje:

Visszavonom, az új is ugyan olyan papír kasztnis. Ez 2017es..

[link]

2020. nov. 22. 17:42
 30/39 A kérdező kommentje:

Master annyira sz.r, hogy ezt is pár karcolással megúszta a sofőr. :D

[link]

2020. nov. 22. 17:52
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!