Bárhogy igyekszem nem megy a vezetés mit tegyek?
Az teljesen természetes, hogy a tanulóknál folyamatosan hullámzik a forma, egyszer jól megy, a következő alkalommal meg rosszul, még az is, amit már elvileg addig tudott.
Senki nem az oktató mellett tanul meg vezetni, csak egy alaptudást kap, amivel aztán egyedül tanulhat tovább.
Ennyit lehet írni általánosságban, a részletekről meg szinte semmit, mert a kérdésben sem voltak arra utaló információk, hogy valójában mi is a probléma.
Az, hogy bunkó az oktató, meg csak a pénzre hajt, annyira elcsépelt, hogy az ilyet fenntartásokkal kezelem.
Van sok gyenge, sőt rossz oktató, akik nem tudnak megfelelően tanítani, viszont azt a legjobb oktató sem garantálhatja, hogy a minimálisan előírt 30 óra gyakorlás elegendő lesz a sikeres forgalmi vizsgához.
45-50 óra körül van az átlag, s van, aki csak 60-70 óra gyakorlás után tud levizsgázni, ami nem feltétlenül az oktatón múlik.
A "pénzre megy" szlogen pedig azért kétes, mert valóban a pénzre megy, ugyanis abból él, csakhogy általában több hetes, hónapos várólistákon vannak sorban a tanulók, a pénze ugyanúgy megvan, ha nem te fizeted, hanem a másik, aki belép a helyedre, miután te levizsgáztál.
Amit nagyon nem szeretnek, olyan tanulóval vizsgára menni, akiről előre érzékelhető, hogy esélytelen... a saját statisztikáját nem szeretik tudatosan rontani.
Van lehetőség oktatót váltani, kérdés, hogy mennyibe kerül, és van-e értelme... nem "vakon" kell átmenni egy másik rosszhoz, hanem keresni egy neked megfelelőt.
A részleteket te ismered, annak tudatában neked kell hozni valamilyen döntést, pl, ha nem vagy vele megelégedve, akkor váltasz, csak akkor olyanhoz menj, aki biztosan jobb nála, hisz azt te is elismered, hogy a probléma az, hogy még nincs kellő tudásod a sikeres vizsgához.
Vannak olyan elemei a tanulásnak, ami csak gyakorlással fejleszthető, vannak olyan esetek, amikor lehet jó támpontokat adni a tanulónak. Kuplung kezelést gyakorlással tudod finomítani, parkolásoknál lehet adni támpontokat.
Ingáztok a lakóhely és a város között, vagy miért autópályáztok?
Autópályán szinte semmit nem lehet tanulni, egyszer megmutatják, a városban egy óra gyakorlás többet ér, mit 500 km autópályázás.
Cseréld le az oktatódat.
Sajnos rengeteg ilyen eset van hogy egy embernek azért megy el a kedve a vezetéstől és megy neki szarul mert egy idegbeteg oktatót fog ki aki jól elveszi a kedvét az egésztől.
Ha úgy érzed, hogy kevés lesz az óra, húzz rá inkább még valamennyit, felesleges kidobni a vizsgadíj árát.
Az idő, a gyakorlás javítani fog mindenképpen a hozzáértéseden. Hogy mennyit és mennyi gyakorlás után, az egyénfüggő. Ha se te, se az oktató nem gondoljátok, hogy sikerül átmenned, akkor felesleges már most próbálkoznod, gyakorolj még.
Nos, igen... leírod, hogy nem megy a vezetés, de megvárod a vizsgát, ha ott megbuksz, az oktató a hülye...
Lehet rossz az oktató, de az a tanuló, aki felkészületlenül jelentkezik vizsgára, a bukásért magát okolhatja.
Forgalmi vizsgán nem lehet számtalanul kisérletezni.
Meg lehet bukni egyszer, kétszer háromszor, addig semmi gond.
A negyedik próbálkozás már érdekes, mert, ha az sem sikerül, az ötödiken két vizsgabiztos lesz (az jó?), és ha ott is bukás a vége, PÁV.
Nem olyan sok az a három "nyugis" lehetőség, hogy abból akár egyet is érdemes legyen szándékosan elherdálmi, vizsgára akkor érdemes jelentkezni, ha van realitása, hogy sikerül is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!