Sokan miért görcsösen előznek amikor vége van a falutáblának?
Szintén sokszor hajtok főúton és faluhoz közelítve hagyom direkt sebfokozatban lelassulni a gépet. A Tom-Tom gps-em általában 52-55 km/h sebességet jelez, a kilométerórámon a mutató 60-at.
Többnyire utolérem az előttem haladókat, mert zömében ők 50-es körüli mutatókkal haladnak, amit nálam a gps 40-45 km-es sebességnek jelez.
Megfigyeltem, hogy a lakott terület vége tábla előtt sokan nem kapcsolnak vissza, hanem direkt sebességben kezdenek el gyorsítani. Ilyenkor előfordul az is, hogy a mögöttem haladó kezdi meg az előzést, nem egy esetben három autót is előzve egy szuszra.
#10: Te hogyan vezetsz már nem azért?
Nyilván nem megy neki senki senkinek fékezés nélkül ne beszéljünk nonszensz dolgokat. Megy egymás mögött a két autó, eléri a faluvége táblát. Első finoman gyorsít, második odalép, kellően erős autóbal pillanatok alatt jelentős lesz a sebességkülönbség, közben index ki, átsorolás a bal oldali sávba és előzés. Ennyi. De magyarázzuk túl továbbra is.
Oké, biztonságosabb lakott területen belül a 60-nal haladót megelőzni 80 körül, ezt elfogadom, legyen így...
"Első finoman gyorsít, második odalép, kellően erős autóbal pillanatok alatt jelentős lesz a sebességkülönbség"
Ha jelentős sebességkülönbséged lenne, akkor nem hisztiznél, hogy a másik finoman gyorsít és nem bírod megelőzni. És nem, nem így kell előzni. Így sohasem lesz megfelelő sebességkülönbséged, csak ha alapból is az van. Attól, hogy visszaváltasz, kimész balra és nyomod neki, nem lesz, hiába is van jó kocsid.
Szerintem az oktató ezt el is mondja, mikor tanulsz vezetni. Ha a kreszt sikerült ennyire bebiflázni, akkor ennek is mennie kéne, vagy csak logikusan átgondolni a dolgokat
Már megint a korrekt válaszokat pontozzák le, és az idióták kapták a 100%-ot (már nem annyi, tettem róla).
Gondolom a kérdező 60-al ötödikben kezdett gyorsítani gyök kettő méterperszekundumnégyzettel, a következő falutábláig el is érte volna az óra szerint kilencvenet.
A kérdező hibázott, ha előzik, már nem gyorsíthat.
Ilyenkor vissza szoktam sorolni oda, ahova amúgy előzés után soroltam volna. Valahogy eddig mindegyik önkéntes rendőr meg tudta oldani, hogy addig már ne legyen ott. Csak addig nagy legények, ameddig nincsen tétje.
Van már elég karcom, javítóstiftes pöttyözésem, meghúzásom, letojom ha lesz rajta a jobb oldalon egy új színnel még két csík...
#13
Az autóban lévő műszerre kell hagyatkozni nem a GPS- t lesni.
Kit érdekel hogy a mutatott 50 csak 46. A megengedett sebesség 50, akkor nem kötelező 50,00000 val menni, vagy okoskodni hogy kb 65 nel fogok csak csekket kaoni ha bemérnek
Egyetértek!
Nekem nem kell tudnom, hogy az óra szerinti 50 az gps szerint mennyi!
Kérdezővel is egyetértek. Igaz, hogy falun belül 50 körül megyek, DE! tábla után intenzíven gyorsítok, nagy turbó dízelnél ez nálam 2000 -2500 -as fordulatot jelent.
Azaz gyorsítanék, de az illető ott liheg a nyakamban, bemutat egy olyan előzést direkt fokozatban + 5 km/h-s sebességgel, ami után nekem általában fékeznem kell, mert van szembejövő...
Nem lenni egyszerűbb engem békén hagynia, és jönnie mögöttem, mert általában az előzése után ott töketlenkedik előttem?
Írni nem tudó: letojom a százalékot. Hatezer megválaszolt kérdés után hogy egy-két hozzád hasonló csíra mit nyomkod, abszolut nem számít.
Az általam látogatott két témacsoportban folyamatosan benne vagyok a top 10-ben, néha a top 5-ben is, ennyike.
A kutya ugat, a karaván halad.
Nem kell igazat adni, mert nekem olyanom már van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!