Még nagyobb dugó! Újra előjött a nyugati felüljáró bontási marhaság, aminek a mostani óriási dugók mellé, még nagyobb dugókat köszönhetünk. Szép lesz a szmogban álló város?
Nemhogy bontani kéne, még több több szintes kereszteződést kéne építeni, vagy legalább fejleszteni a tömegközlekedést.
Az Erzsébet hídnál rosszabb lett az aluljáró megszűntével?
Meg tudják oldani, nyugi!
#1 valamivel, de ott az aluljáró, egy mellékes irányt valósított meg, itt meg egy fő irányt. Annak beszüntetése is egy baromság volt egyébként.
Igen, megoldható, ha felfedezik azt a fizikai trükköt, amivel a kereszteződésben szellemekként mennek át az autók egymáson.
Igaz, eddig se ment jó áteresztéssel, mert budapesten a jelzőlámpák programjait értelmi fogyatékosok alkotják, vagy olyanok akik nagyobb adóbevételt akarnak az államnak generálni, az üzemanyagfogyasztás növelésével.
Egy közlekedési hálózat kapacitását mindig is a legszűkebb kapacitású csomópont fogja meghatározni. A Váci úti tengelyen ez NEM a Nyugati tér, hanem az Erzsébet téri csomópont. A Nagykörúton sem, mert ott a Blaha Lujza tér és a Margit híd hídfői jelentik a szűk keresztmetszetet.
A Főmterv jelenlegi forgalomtechnikai elkèpzelése a mostani irányonként 1 helyett 3 egyenes forgalmi sávval számol. Ez mínusz a lámpa miatti időveszteség látatlanban is bőven megvan annyi, mint a feluljaro kapacitása. A terv problémás pontja viszont a befelé tartó és balra kanyarodó forgalom átterelése a Podmaniczky utcába. Ez valóban őrültség, el kell felejteni rögtön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!