Nürburgringre Volgával?
Tavasszal tervezünk Egy kis túrát Hollandia és vissza egy M21-es Volgával. Felvetődött egy olyan ötlet, hogy csak a poén kedvéért menni egy vagy két kört a Nürburgringen.
Nem vadul hajtva, hanem csak olyan érdekességképp, ahogy láttam Trabit, Ladát stb vittek már fel a pályára, akkor elvileg ezt is fellehetne, nem veteránvizsgás, bár műszakilag azon a szinten van.
Lenne értelme megpróbálkozni a dologgal, aki esetleg járt már rajta, mik a buktatók, vagy miket kell elintézni, hogy lehessen menni egy kört?
nagy poén lehet de sok baleset van fent neten amik nem nagy sebességnél keletkeztek,de verseny pályán könnyű elnézni a tempót mert nem annyinak érződik mint a közutakon.
az árakkal viszont nem árt tisztába lennetek.
Daruskocsi alapdíj: 150 euró (46 ezer forint)
Sérült szalagkorlát eltávolítása: 10 euró (kb. 3100 forint) / méter, (de ennek akár 2-3-4-szerese is lehet)
Sérült szalagkorlát cseréje: 31 euró (kb. 9600 forint) / méter, (de ennek lehet a 2-3-szorosa is)
A szalagkorlát sérült oszlopainak eltávolítása: 5,1 euró (kb. 1500 forint) / darab
A szalagkorlát sérült oszlopainak cseréje: 39 euró (kb. 12 ezer forint) / darab
Biztonsági autó alkalmazása: 82 euró (kb. 25 ezer forint) / 30 perc
Baleset miatti pályazár: 1350 euró (kb. 417 ezer forint) / óra
Autómentő: 600 euró (kb. 185 ezer forint).
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!