Miért csinálnak manapság akkora ügyet belőle, hogy egy nagyvárosban autók vannak és ok, csúcsforgalomban előfordulnak dugók?
Szmogtérképet hónapok óta időnként figyelve nem látok jelentős légszennyezést. Az eü határértéket sokszor meg se közelíti.
Jó, most nyirkos, ködös idő van, a ködöt alkotó vízmolekulákon megtapadnak a szálló por szilárd szemcséi és létrejön a stabil
füstköd, a szmog.
Völgyben fekvő községek fűtésszezonbn ezerszer rosszabbak.
Amúgy ha van is légszennyezettség, miért pont az zavar bárkit is?
Rengeteg rizikófaktor létezik és némelyiket enyhíteni is tudjuk, mégse tesszük a legtöbben.
Ködös, esőmentes, szélcsendes időben november "hatalmas" szmogja:
Épp, hogy közelítjük az eü határértéket.
Egy db mérőállomást leszámítva NEM húzott el Budapest.
Speciel én nem csinálok belőle ügyet, mert nem igazán érint...
De visszakérdezek: miért lenne természetes, hogy egy városban -aminek alapvető célja, hogy ott emberek élnek- a vízszintes felületek túlnyomó részét az emberek helyett az autók foglalják el, az autózás miatt az emberek életminősége jelentősen romlik és megszokott jelenség, hogy a rengeteg autó által okozott dugók miatt nem lehet közlekedni? Ez lenne a normális állapot?
A tömegnyomor pl a Kiskörút járdáján normális jelenség? Nem rontja az ember életminőségét?
A plázák nem rontják?
A szűk beépítettség nem rontja?
A villamoson az elhasznált levegő és a zsúfoltság nem rontja az életminőséget? Élőlényt nem lehetne olyan körülmények között szállítani, amilyenek között emberek kényszerülnek utazni!!!
Autók foglalják a helyet.
1. Milyen helyet?
2. És?
A városban ember él, de ad1 túlontúl túl sok, számomra pl ez a legzavaróbb
Ad2 a ház, a bolt, a pláza, bármi nem foglalja a helyet, csak az autó? :D :D :D
A közlekedés is része, hétköznap szimplán érző lényt nem szállítanék ilyen körülmények között, hétvégén négyszer gyorsabb az autó.
Akkor több hely kell az embereknek. És mivel a városokban az nem végtelen, így vagy az épületeket dózeroljuk el (ami nem túl célszerü), vagy az autók által elfoglalt helyeket szabadítjuk fel (ami csak nem lehet akkora hülyeségb hiszen minden civilizált helyen ez folyik).
A közlekedés pedig még mindig nem egyenlő az autóhasználattal...
Ugyan mire kell ennyi hely?
A közlekedés egy konzervdobozban 5 fő/nm-en préselődést jelenti csiga lassan, értem. Hétvégén is lassan, akkor az autónál 4-szer lassabban.
Lehetnének nálunk is parkolóházak, az új épületeket építhetnék mélygarázzsal (felénk nagyrészt így történik, a maradéknak, akiknek nincs mélyarázsuk, van parkolóhelyük az utcán).
Hadd legyen már autója bárkinek, nagybevásárláshoz, dolgok cipeléséhez, beteg ember szállításához, hétvégi kiránduláshoz, mert nem kellemetlen, mint a tömegközlekedés és emellett sokkal gyorsabb, és igen, munkába járáshoz is, ha gyorsabb, pl bentről kifelé kell mennie, vagy valami egyéb okbrl elengedhetetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!