Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » A MOL kutakat mindenki szidja....

A MOL kutakat mindenki szidja. Tényleg olyan rossz? Melyiket tartjátok legjobbnak? Megéri külföldön (Szlovákiában) tankolni?

Figyelt kérdés
A szlovák kutakból melyik a jó?
2018. jún. 25. 19:02
 1/6 anonim ***** válasza:
32%
Hagyjad mar ezt a temat magyarorszagon csak es kizarolag a molnak van finomitoja ergo vagy mol benzint tankolsz vagy molt :))) a kereskedo ceg logoja mas, esetleg 1-2 elhanyagolhato adalek lehet mas de a 99.9999 szazaleka a benzinnek a moltol van a mol specifikacioja alapjan keszitve.
2018. jún. 25. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Igenám, csak nem feltétlenül magyar finomítóból érkezik a nafta. Pl. az OMV egyes kútjaira (az északnyugati régióba biztosan) Schwechatról érkezik az üzemanyag.
2018. jún. 25. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Van jöhet az üzemanyag a Slovnaft finomítójából, vagy épp a romániai Lukoil finomítóból vagy tulajdonképpen akárhonnan, csak erről az #1-es válaszoló nem tud :D


Szerintem teljesen jó a MOL üzemanyag.

2018. jún. 25. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Én a kagylósnál tankoltam az autómat évekig. Soha semmi gondom nem volt. Aztán tavaly megjelent a kopogásos égés jelensége, azt hittem a hidrotőke ment gallyra. Vittem a szerelőhöz, előtte megtankoltam ugyanabból a benzinből, ugyanannál a kútnál. A jelenség azóta se jött elő. Arra következtetek, hogy egy azon kútnál is lehet trágyalevet venni, meg rendes benyát. Biztos ami biztos, havonta egyszer teletankolom OMV-nél, azzal a benzinnel még az alapjárat is egyenletesebb, annak ellenére, hogy szerintem is MOL adja a benzint, főként hogy Százhalombattán van a kút.
2018. jún. 25. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Párkányba még akkoriban jártam tankolni, amikor még korona volt, és árban simán megérte néha. A benzinben nem láttam különbséget.
2018. jún. 25. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Tisztázzunk pár dolgot:

1. Minden üzemanyagnak ugyanazt az EN-specifikációt kell minimálisan teljesítenie, mint a környező országokban. Ez a minimumkövetelmény és az autók üzembiztosan kell, hogy üzemeljenek, bárhol is tankolod meg őket.

2. Ami eltér, az az adalékolás, mert amíg a legolcsóbb kutak adott esetben nem tesznek bele additívot, addig egyes hálózatok az alap- és prémiumtermékeikbe is raknak, más-más keverési aránnyal. Arról mindig nagy a vita, hogy hosszú távon megéri-e adalékolni, tipikusan nagy flottát üzemeltető vevőknél jön ki egyértelmű megtakarítás, míg egyéni szinten ugyanez nem feltétlenül van így.

3. Üzemviteli okokból (pl foglalt az összes additívos rack az elosztóterminálon és haladni kell, vagy bénázás / karbantartás miatt elfogyott az adalékanyag) bizonyos arányban kerülhet nem adalékolt anyag még a premiumtermékek tartályába is, a lényeg, hogy a kevert anyag is elérje az adott cèg minősègbiztosítási követelményei szerinti minimumot. Pl ahol én dolgozok, 10-ből legfeljebb 3 kiszállítás lehet ilyen.

2018. jún. 26. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!