Nyerges billenccsel homokszállítás, milyen hátulütői vannak?
Általában cégeknél mi a bevett módszer erre, szénerőműhöz bányába napi szinten elég sok forduló, műszak végén mosás, lapátolás, ilyenek tartoznak a munkához?
Köszönöm.
Egy nyerges nagyon könnyen ottmarad bárhol, ha nem 4x4 a vontót (esetleg 6x4, 6x6) ez az egyik veszélye, a másik, hogy ésszel kell billenteni, nagyon magasra emeli a plató elejét, vigyázni kell, ne dőljön fel...
Ja meg, ha olyan helyen játsz, akkor lehet minden alkalommal amikor kimész az aszfaltútra akkor takarítani kell.
Konkrétan az esetek 100%-ban túl vannak pakolva ezek a gépek, igazából a konstrukció is el van rontva, mert annyi homok, sóder, stb rájukfér, amivel már jóval túllépi a megengedett súlyt. Amit a cégek ki is használnak, de a stressz állandóan a sofőrt éri, hogy mikor szivatják meg a rendőrök..
Amúgy nem is lenne olyan vészes, jó, mert pakolni nem igazán kell, de elég nagy a hajtás, egyes napokon pangás van, de ha valami nagy építkezés van, és egy nap 1000-szer kéen fordulni, akkor bizony állandóan jön a telefon, hogy hol vagy már..
Én is gondoltam rá, de a környéken több bilencses is müködik, es azt látom, hogy mindenki a billencseseket szedi ki. Direkt ezért lett ilyen ellenörző öböl építve....
Én csak akkor csinálnám ha acég mindrn büntit állna, nekem nem kerúlne egy fillérembe se....
6-os
Pontosan így van, csak na, nem akartam ezt leírni fennebb.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!