Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Egy pilóta képzés után pl...

Egy pilóta képzés után pl nyiregyházán milyen gyorsan lehet munkába állni és pénzt keresni?

Figyelt kérdés
Tudom hogy kell minimum levezetett óraszám azzal együtt.

2018. jan. 27. 22:51
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
100%
A 7 féléves képzés után oda mész, ahová akarsz, csak ugye a követelt repült óraszámot kell elérni. Wizz Air-hez pl. minimum 300 óra kell ha FO szeretnél lenni, a képzés során 140 repült órád lesz és 60 szimulátoros, ami nem számít bele. A maradék legalább 160 óra, amit attól függ, hogy mennyi időt tudsz ráfordítani, van-e pénzed repülőt bérelni, vagy hogy hogy találsz munkát, pl. városnézős repülő pilótaként, vagy hasonlóként.
2018. jan. 30. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:

Naa, hogy valaki válaszoljon is rendesen a kérdésedre és mondjon egy másik, jobb, de lassabb megoldást:


A nyíregyházi egyetem nem rossz, csak annyi baj van vele, hogy nagyon keveset repülnek, még a minimum repült órát is nehezen kaparják össze. Jó esetben 7 féléves (3,5 év), de nagyon kell tanulni, sietettnek, teljesíteni kell keményen. Nem mellékesen 17-18 Milla, amit felvehetsz diákhitel 2-ben. Annyi előnye van, hogy az egyetem elvégzése után van lehetőség egy Wizzair felvételire, ha nem vesznek fel, akkor NYE-n lehetsz oktató, amíg fel nem vesznek.


A másik és jobb út, amit én csinálok:

Megcsináltam a vitorlázó szakszót (SPL), ez baromi fontos, mert olyan alapokat ad, amit soha sehol nem fogsz megkapni, bármennyit repülsz motoros gépen.

SPL után lehet csinálni egy TMG-s átképzést mondjuk Falkéra, az SPL miatt jelentősen lerövidül a képzési időd (45 repült óra helyet csak 5 + amit az oktató jónak tart). Utána csinálhatod a SEP képzést Cessnara, ami már PPL, itt is jelentősen lerövidül a képzési idő az előzőek miatt (45 óra helyet 20 óra). Jelentősen olcsóbban jön így ki, de cserébe rá kell szánni az időt: így kb 1 millából megvan, ha jó vagy, ha rögtön PPL-t csinálnád, az baráti áron is 1,7 Millió, ugye hogy nem mindegy ;)

(még mielőtt bárki belekötne, hogy felelőtlenség, hogy lerövidül a képzési idő és így csak szar pilóta lehet valaki, annak elmondanám, hogy ezek a képzések egymásra épülnek, beleszámít az előzetesen szerzett repülési tapasztalat).

PPL után lehet csinálni az NVFR-t és az IR-t, utána már jönni fog minden magától;) ME, CPL és a repült órák közben gyűlnek és egyre jobb leszel. A vitorlázó repülést meg SOHA ne hagyd abba, nagyon sokat számít!!!!

Én SPL után elkezdtem légiutas-kísérőként dolgozni, amiből tudom fizetni a képzést és ha van időm, akkor csinálom. Neked is ilyesmit javasolnék.


Egyetemmel fel kell venned 18 milla diákhitelt, de 3,5 év alatt pilóta lehetsz, a repülési tudásod megkérdőjelezhető, hogy alkalmas leszel-e nagy gépet vezetni ennyi tapasztalattal vagy hogy egy vészhelyzetet meg tudsz-e oldani, ha nem találkoztál vele szimulátoron.


Egyetem nélkül:

Megtanulod az alapokat, ezek a legfontosabbak és erre nagyon jól tudsz építeni. Lesz elegendő repült órád, sokkal több, mint a min. követelmény. Nem lesz hiteled, de viszont saját zsebből kell fizetned. Amíg eljutsz az ATPL-ig, az kb 7-8 milla, amit ki kell termelned (kis gépen lehetsz oktató és akk gyorsan meglesz a repült órád és pénzed is lesz, hogy csináld). Kicsit hosszabb idő így eljutni, kb 5-6-7 év.

Ez sokkal jobban megéri, biztosabb és nagyobb tudásod lesz és sokkal magabiztosabban fogsz repülni és megoldani egy esetleges vészhelyzetet, nem fogsz pánikolni.


Ha van kérdésed, akkor írj üzit nyugodtan.

2018. febr. 14. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!