Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mit gondoltok a "MALI" márkáró...

Mit gondoltok a "MALI" márkáról? És (hozzáértők) mit gondoltok erről a konkrét kerékpárról? :www.arukereso.hu/kerekpar-c104/mali/piton-26-2017-p37044633 5/?

Figyelt kérdés

2017. aug. 6. 10:23
 1/2 szlory ***** válasza:

Egy nagy "hazai márka". Máli bácsi verseny után bringákra adta a fejét. Alapvetően nem rosszak, jó sok van belőlük. És persze a legtöbb arra készült, hogy rádsózzák, nem arra, hogy szeresd.


Ez a modell is olyan. 16 kg, sokadrangú gyártók alkatrészeivel. Ha tetszik a kinézete vedd meg, de sürgősen fogsz rá költeni, szerintem az 1. évben már 10-20e Ft-ot. (Vagy nem használod, csak ritkán és akkor összetartja a "szentlélek" :-/)


Ha olcsón akarsz vállalhatót, akkor gyűjts össze annyit, amiből a Decathlon árulja min. a Rockrider 520-ast (vagy inkább 540-est). Aztán vagy vedd azt, vagy annyiért nézelődj a piacon. Akkor kevésbé vár rád csalódás.

2017. aug. 9. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Csak hogy ne legyen egyszerű az élet, némiképp ellentmondanék az előző válaszadónak. A Decathlonos bringák egyetlen használható eleme a váz. A felni gyenge, a forgó alkatrészek zöme noname, nem tartós darab. Nem olcsóbb annyival, mint amennyivel kevesebbet nyújt. Bármilyen márkáról is legyen szó, az alsóbb árkategóriás gépeknél mindig számolni kell azzal, hogy pár alkatrészt érdemes lesz cserélni akár 1000 km-en belül, akár azonnal. Viszont nem mindegy, hogy milyen alapokra építkezel. Ha az említett két modellt vetem össze, a decathlonos beingára többet kellene rákölteni ahhoz, hogy közel azonos színvonalra hozzuk össze a gépeket. A Pitonon, amit nagyon hamar érdemes cserélni, az a hátsó váltó. Tz50 típust írnak, de valójában ty 300-as van rajta, ami egy nagy monstrum, viszont nem terepre találták ki és a megjelenésével ellentétben nem egy izmos darab. Enyhe terepre sem. Ezt azonnal érdemes cserélni. Az első váltó is belépőszintű, de meglepően jó. Aztán az első 1000 km-en belül érdemes lesz lecserélni a monoblokkot és a komplett hajtóművet. A nyereg+nyeregcső opcionális, én azokat is cseréltem. A teleszkóp pedig igénybevétel függvényében 1-2 ezer km után szintén csere jó eséllyel. Viszont megnyugtatlak, ez a decathlonos bringáknál is szükséges lesz. Csak ott nem fog ennyinél megállni a lista.

Ez a személyes véleményem. Viszont ha ezt az árkategóriát nézed, én nem vetném el a Neuzer bringákat sem. Nálam csak logisztikai oka volt, hogy végül nem azt választottam. Mistral 50-től felfelé szintén egész jó alapokra lehet építkwzni ebbwn az árkategóriában. Illetve még a Nopeus bringák is kellemes alapról indulnak, bár picit drágábbak.

2018. ápr. 21. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!