Miért van az folyton, hogy Suzukival vonzom a gonoszkodó autósokat az Opelel meg nem?
Eléggé unom már, hogy ha Suzukival járom a város utcáit, folyton elém vágnak, rám rántják a kormányt, befékeznek előttem vagy épp menet közben a lökhárítómig másznak. Vagy ami maradandó, hogy elzavart egyszer egy csávó a parkolóhelyről mert szerinte ő mindig ott szokott állni én meg menjek el.
Rájöttem, amúgy ez azért van mert csórónak látszom akivel szemben ügye nincsenek határok.
Ha Opelel ( vagy Opelal) megyek soha, még nyomát se érzem, hogy "zaklatva" lennék.
Olyan érzésem van, hogy az ilyen emberek nem tűrik ha szegény társadalmi rétegből vagy annak tűnő autós van előttük. Lehet ebbe valami?
JAJ! Pár videó egy Suzukis emberkétől aki folyton megjárja. 1 : https://www.youtube.com/watch?v=Me8k6SZRMAE
2: https://www.youtube.com/watch?v=596ovJezv1Q
3: https://www.youtube.com/watch?v=TNBLv9sKtM4&t=316s
Mivel sokáig " tanulmányoztam" eme videókat és az én helyzetem szerintem itt a társadalmi réteg ellen irányulnak az indulatok.
#20
Ez a különbség a fogalmatlan tötymörgők és az ésszel haladók között. Ahol gyerekek vannak, nyilván nem 67-tel megyek. A tötymörgő ott is 50-nel fog menni, mert azt mondta a tábla, miközben én lehet, hogy 25-tel, mert labdáznak a járdán. Neked lehet, hogy az jött le, hogy hülye vagyok, de pont az ellenkezője a helyzet.
Tökéletesen egyetértek. Nekem is csak ABS van, nem sokat segít, de tükörjégen az ESP sem tud többet.
Az eddigi diskurzus értelemszerűen tökéletes látási- és útviszonyokról folyt, részemről.
#19
Na azért álljon meg a menet!Nem árt tisztázni pár dolgot mert olyanokat mondasz amik még csak véletlenül se fedik a valóságot!
Én soha senkit nem akadályozok az autópályán.Ha még 130-al is megyek akkor is a szélső sávban megyek hogy ne akadályozzam azokat akik gyorsabban akarnak menni ennél.A fenét se érdekli ha felcsavarodnak valamelyik korlátra
A fékezgetésről meg annyit hogy nyilván ilyet nem csinálok se autópályán se külterületen mert akár halálos baleset is lehet emiatt.Ezt csak is kizárólag a városban csinálom hogy vegye már észre magát a barom állat
A másik pedig az hogy a városban is jobbratartási kötelezettség van.Igaz olyan mintha ez a szabály nem is létezne mert rendszeresen látni 40-el tötymörgő autósokat a belső sávban
Ha nem vagy hajlandó fizetni nekem a büntetéseket akkor ne is akard megmondani hogy mennyivel menjek.Tudod vannak szerencsések de vannak olyanok is akiket megbüntettek már kevesebbért mint 60...
Igen a tötymörgők miatt is történhetnek balesetek viszont a gyorshajtók miatt is.Egyik sem jobb a másiknál
A farokméregetéses hasonlatodat nem értem.Pont hogy azokra kéne ezt érteni akik folyamatosan előzgetnek még a városban is hogy megmutassák milyen vagány és kemény kocsijuk van,hogy mennyire felsőbbrendűek azt ha én odanyomnék a kocsimnak soha az életben nem tudnának leelőzni...De persze én vagyok a "farokméregető" aki betartja a sebességhatárokat és csak akkor előz ha muszály,véletlenül sem azok akik padlógázzal firtatják a kocsijuk "teljesítményét"
#24
Ebben az esetben minden rendben, bocsánat a feltételezésért, azt hittem, hogy autópályán játszol önkéntes rendőrt a fékezgetéssel.
Ami a városban történő jobbratartást illeti, a kresz szerint nem kötelező, de egyetértek, hogy illedelmes dolog.
A farokméregetést az önkéntes rendőrökre gondoltam, aki az autópályán blokkolja a belső sávot 110-zel, csakazért se engedi el azt, aki gyorsabban tudna/akarna menni. Ez nekem kifejezetten kellemetlen, mert 98 lóerővel nem 4 másodperc alatt gyorsítok vissza 110-ről 160-ra, arról nem is beszélve, hogy brutális benzinpocsékolás. De ugyanez igaz sokkal kisebb léptékben is, szerpentineken, 90-es korlát, én tudnék menni 80-nal (pedig messze nem gondolom magam jónak hegyen), de valaki csak 40-nel mer, annyi esze viszont nincs, hogy félreálljon fél percre egy alkalmas helyen, mikor 20 autó gyűlik fel mögötte, akik feleslegesen pocsékolják a benzint miatta.
Visszás lehet, hogy a gyorshajtás mellett a benzinpocsékolásról papolok, de ez a helyzet. Kevesebb fékezés = nagyobb hatékonyság. Sokkal több benzinbe kerül egy következetlen sofőr mögé beragadni, mint 50%-kal gyorsabban magad haladni. Talán ezért bosszantanak annyira.
És még egyszer bocsánat, ha kicsit nyers voltam korábban.
7 éve járok ugyan azon az útvonalon dolgozni vidékről városba. Közben volt munkahely váltás 2 szer, de így is ugyan arra mentem. Annyit kell tudni az útról, hogy: alsóbb rendű (nem főút), de sehol egy gödör, kátyú, nyomvályú stb...
a méh telepre való roncsoktól (nem suzukira gondolok, csak általánosan), a kb 20 milliós kocsikig minden megy arra.
De ha egyszer véletlenül nem a tökéletes időjárási körülmények vannak, hanem kicsit nedves az út, sötétedik, csöpög az eső, esik a hó (nem marad meg) ...
Az autósok nagy része tojást rak a gázpedál alá és 60-70-el mennek a 90 helyett. Megelőzni meg alig lehet őket. Ez kb 10 km-es szakasz. Az út enyhén kanyarog, tehát sebbeség csökkentést nem indokolja, de ahhoz éppen elég, hogy ne lehessen belátni az utat. És még ezt fokozzák, nem jobbra tartva közlekednek, hanem az út közepén.
Ha rajtam múlna mindegyiktől elvenném a jogsiát, és még mehetne nekik a csekk is!
Évek alatt változott a munkaidőm kezdete, voltam több műszakban is, de akár mikor jövök megyek mindig utolérek min 4-5 ilyen autóst!
Szerintem nem az autó márkájával van csak probléma, persze sokakat lenéznek. A döntésképtelen, gyáva, vezetni sem tudó emberekkel, akik megtehetik az autóval való munkába járást.
Sajnos az ilyenektől nem veszik el a jogsik.
Ami a legnagyobb vicc az egészben, havi szinten 2-3 kocsi mindig az árokba kerül, de mindig jól látható egyenes szakaszokban. 10/9 szer a tötymörgőkről van szó.
(Egy idő után megjegyzi az ember az autókat)
#28
Láttál te már Suzukit közelről? Semmi súlya nincs, az 1.3-as kifejezetten jól megy, de még az 1.0-es is bőven képes a forgalom ritmusánál dinamikusabban haladni, ha pörgeted, Pesten is, pedig ott nincs tojás a pedál alatt senkinek (bérautóként mindkettő volt nálam). A Pilisben is jártam vele, ott is lépést tartott a háromszor erősebb autókkal, közepesen béna sofőrökkel.
De vezethetsz akárhogy, az autó presztízsén múlik minden. Édesapám az átlagnál dinamikusabb, de nem sietős, csak kicsivel a sebességhatár fölött. Párhuzamosan használ Suzukit és egy új, nagy, erős SUV-t. Tökegyformán megy mindkettővel, a Suzukival semmibe nem nézik, a nagy döggel előzékenyek. Csak ezen múlik, semmi máson. Ebből következik, hogy aki Suzukival agresszívkodik, valószínűleg eltapossák, de ennek nem az autó képességei vagy azok hiánya, hanem a presztízs hiánya az oka.
Ugyanezt tapasztalom az autópályán is, éjszaka csak annyit látnak, hogy egy pár xenon érkezik nagyon gyorsan a tükörben, mindenki takarodik előlem. Nappal csak egy szürke alsóközepes autót látnak, simán kijönnek elém még teherautóval is, pedig legalább 50-nel gyorsabb vagyok, mint ő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!