Sok helyen miért nyomják ennyire a kerékpározást?
Sporteszköznek jó, de napi közlekedésre nem.
Ha két kerék, akkor inkább egy nagyobb robogó.Az a legideálisabb közlekedési eszköz városban.Kevés helyet foglal és tud menni annyival, hogy részt tudjon venni a forgalomban.
A bicikli egy elavult közlekedési eszköz mindennapi használatra.Az autóhoz képest mindenképpen.
Nyáron patakokban folyik a víz rólad,télen meg ráfagysz.Sem klíma, se fűtés, mint egy kocsiban.
A másik, hogy semmit nem adóznak.Használják az gépjárműveknek épített infrastruktúrát, de semmit sem fizetnek érte.
Az autó egy több, mint 200 éve folyamatosan fejlődő találmány.Aki megteheti és igényes, ezzel fog járni.
A motorokat általában nyáron, kora ősszel, tavasz második felében használják.Olyanok van szezonjuk.
A Priusokat nem tetszenek, túl kicsik és nem szépek.
-Nem károsítja egy dekát sem a környezetet.
-Legalább addig is mozogsz.
-Leggyorsabb közlekedési eszköz a városban, nagy forgalomban
-kisebb hely szükséges
-önmagában szinte veszélytelen
Autósokat milyen adó súlyt?
Első kerékpár:
Modern kerékpár:
Első autó:
Modern autó:
Attól hogy kocsipárti vagy hülyeségeket ne beszélj kösz.
Számos előnye van a biciklinek, nem véletlenül használják sokan. A párom is azzal jár, 16 km-re nem indít be benzinüzemű járművet, ha nem muszáj. Bár a motorkerékpár élvezetesebb és az ő motorjának a km költsége kisebb, mint a bicajé (pedig nem volt drága a bringa se, de jóval gyakrabban kell szervizelni s költeni rá, mint a BMW-re, amire húzósak a dolgok, de az ritkán van)...
Mozgás, ez jó. Az, hogy esőben és sötétben milyen, az téged ne zavarjon az autódban, kérdező, fűtés a motoron sincs, mégis járt vele fagyban is, 25 km-re, még akkor is, amikor már volt autója, mert a motor élvezetesebb.
Nos, van, aki a biciklizést élvezi.
Motoron szerinted nincs melege az embernek? Én tempótól és típustól függetlenül beöltözök fekete motorosruhába, zárt fekete sisakkal, védelmet biztosító kesztyűvel...
S nem mindenki fagy rá. Fel lehet öltözni, a biciklivel pedig nem tépünk ezerrel. Motoroztál már fagypont körül? Én sajna igen. Többszáz km-t. Na akkor fagy oda az ember, nem biciklin.
De, a bicikli sokunk szerint remek közlekedési eszköz (bár én inkább gyalogolni szeretek, de néha kevés az 5-6 km/h). Ezen nem fogsz változtatni, szerencsére, bármit is gondolsz.
Lehet, hogy szerinted a szomszéd utcába is autóval kell menni, de a valóság az, hogy a különböző körülményekhez különböző közlekedési eszköz passzol.
Ahol én lakom, ott kötelező a bicikli és az autó is, s nagy bajban lennék, ha nem tudnék gyalogolni... Mikor melyik célszerű, azt használjuk. A legpoénabb az volt, amikor kisebb hóvihar volt s nem lehetett kiállni az autóval, ami amúgy nekünk a rossz időre van munkába járáskor. Maradt a bicikli. Jó, ez speciális helyzet. Ide igazából összkerékmeghajtás kellene, de évi 1 alkalom miatt nem szenvedünk a többletfogyasztással.
Ha mindenki autóval járna, káosz lenne. Ezért szorgalmazzák, hogy az emberek használják pl. a tömegközlekedést, de egyeseknek az igénytelen, kényelmetlen, lassú és különben is. Nos, ezek egy részénél még játszik a bicikli... Tehermentesíti valamelyest az utakat.
Hogy vannak idióta biciklisták, hogy jön ide az egyik kommentben? Idióta autósok is vannak, gyalogosok, kutyák, ésatöbbi.
Nekem sokkal jobban tetszik az amerikai szemlélet.Illetve az amerikai nagyvárosok szerkezete is, jobb.Mindenütt 6 sávos széles utak.
Valamennyire hasonló Magyarországon is van.Főleg bizonyos városok újabb építésű részeiben.
A tömegközlekedéssel az a baj, hogy lassú.
Repülővel senki nem jár dolgozni, azt nem sorolom ide.
A MÁV hálózata tele van lassújellel.A papíron 160 km/h-val járható pályán is gyök kettővel megy a vonat.
A busz meg baromi lassú, minden bokornál megáll.
Az autó olyan, mint a termeléstervezésnél a just in time.
Vagyis, háztól házig, kerülők bokormegállások meg hasonlók nélkül.
Kérdezd meg egy holland fórumon...
Amerikában napi szinten hatalmas távolságokra ingáznak, az észak-amerikai városokat pedig alig egy évszázada épitették, azért vannak ott széles, egyenes utak.
Londont, vagy Párizst sem fogják földig rombolni csak azért, hogy amerikai kinézettel épitsék át.
A kérdés egyszerüen blődség, rövid távon a kerékpár az egyik legjobb közlekedési eszköz, a túlzsúfolt utakon a biztonságos közlekedés feltételeinek megteremtéslvel küzdenek minden felé, még Amerikában is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!