Sok helyen miért nyomják ennyire a kerékpározást?
Sporteszköznek jó, de napi közlekedésre nem.
Ha két kerék, akkor inkább egy nagyobb robogó.Az a legideálisabb közlekedési eszköz városban.Kevés helyet foglal és tud menni annyival, hogy részt tudjon venni a forgalomban.
A bicikli egy elavult közlekedési eszköz mindennapi használatra.Az autóhoz képest mindenképpen.
Nyáron patakokban folyik a víz rólad,télen meg ráfagysz.Sem klíma, se fűtés, mint egy kocsiban.
A másik, hogy semmit nem adóznak.Használják az gépjárműveknek épített infrastruktúrát, de semmit sem fizetnek érte.
Az autó egy több, mint 200 éve folyamatosan fejlődő találmány.Aki megteheti és igényes, ezzel fog járni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A motorokat általában nyáron, kora ősszel, tavasz második felében használják.Olyanok van szezonjuk.
A Priusokat nem tetszenek, túl kicsik és nem szépek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
-Nem károsítja egy dekát sem a környezetet.
-Legalább addig is mozogsz.
-Leggyorsabb közlekedési eszköz a városban, nagy forgalomban
-kisebb hely szükséges
-önmagában szinte veszélytelen
Autósokat milyen adó súlyt?
Első kerékpár:
Modern kerékpár:
Első autó:
Modern autó:
Attól hogy kocsipárti vagy hülyeségeket ne beszélj kösz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Számos előnye van a biciklinek, nem véletlenül használják sokan. A párom is azzal jár, 16 km-re nem indít be benzinüzemű járművet, ha nem muszáj. Bár a motorkerékpár élvezetesebb és az ő motorjának a km költsége kisebb, mint a bicajé (pedig nem volt drága a bringa se, de jóval gyakrabban kell szervizelni s költeni rá, mint a BMW-re, amire húzósak a dolgok, de az ritkán van)...
Mozgás, ez jó. Az, hogy esőben és sötétben milyen, az téged ne zavarjon az autódban, kérdező, fűtés a motoron sincs, mégis járt vele fagyban is, 25 km-re, még akkor is, amikor már volt autója, mert a motor élvezetesebb.
Nos, van, aki a biciklizést élvezi.
Motoron szerinted nincs melege az embernek? Én tempótól és típustól függetlenül beöltözök fekete motorosruhába, zárt fekete sisakkal, védelmet biztosító kesztyűvel...
S nem mindenki fagy rá. Fel lehet öltözni, a biciklivel pedig nem tépünk ezerrel. Motoroztál már fagypont körül? Én sajna igen. Többszáz km-t. Na akkor fagy oda az ember, nem biciklin.
De, a bicikli sokunk szerint remek közlekedési eszköz (bár én inkább gyalogolni szeretek, de néha kevés az 5-6 km/h). Ezen nem fogsz változtatni, szerencsére, bármit is gondolsz.
Lehet, hogy szerinted a szomszéd utcába is autóval kell menni, de a valóság az, hogy a különböző körülményekhez különböző közlekedési eszköz passzol.
Ahol én lakom, ott kötelező a bicikli és az autó is, s nagy bajban lennék, ha nem tudnék gyalogolni... Mikor melyik célszerű, azt használjuk. A legpoénabb az volt, amikor kisebb hóvihar volt s nem lehetett kiállni az autóval, ami amúgy nekünk a rossz időre van munkába járáskor. Maradt a bicikli. Jó, ez speciális helyzet. Ide igazából összkerékmeghajtás kellene, de évi 1 alkalom miatt nem szenvedünk a többletfogyasztással.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha mindenki autóval járna, káosz lenne. Ezért szorgalmazzák, hogy az emberek használják pl. a tömegközlekedést, de egyeseknek az igénytelen, kényelmetlen, lassú és különben is. Nos, ezek egy részénél még játszik a bicikli... Tehermentesíti valamelyest az utakat.
Hogy vannak idióta biciklisták, hogy jön ide az egyik kommentben? Idióta autósok is vannak, gyalogosok, kutyák, ésatöbbi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem sokkal jobban tetszik az amerikai szemlélet.Illetve az amerikai nagyvárosok szerkezete is, jobb.Mindenütt 6 sávos széles utak.
Valamennyire hasonló Magyarországon is van.Főleg bizonyos városok újabb építésű részeiben.
A tömegközlekedéssel az a baj, hogy lassú.
Repülővel senki nem jár dolgozni, azt nem sorolom ide.
A MÁV hálózata tele van lassújellel.A papíron 160 km/h-val járható pályán is gyök kettővel megy a vonat.
A busz meg baromi lassú, minden bokornál megáll.
Az autó olyan, mint a termeléstervezésnél a just in time.
Vagyis, háztól házig, kerülők bokormegállások meg hasonlók nélkül.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kérdezd meg egy holland fórumon...
Amerikában napi szinten hatalmas távolságokra ingáznak, az észak-amerikai városokat pedig alig egy évszázada épitették, azért vannak ott széles, egyenes utak.
Londont, vagy Párizst sem fogják földig rombolni csak azért, hogy amerikai kinézettel épitsék át.
A kérdés egyszerüen blődség, rövid távon a kerékpár az egyik legjobb közlekedési eszköz, a túlzsúfolt utakon a biztonságos közlekedés feltételeinek megteremtéslvel küzdenek minden felé, még Amerikában is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!