Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Milyen engedélyek, papírok,...

Milyen engedélyek, papírok, illetve mennyi pénz szükségeltetik idehaza egy légitársaság alapításához? Komolyan érdeklődöm.

Figyelt kérdés
Tegyük fel, szeretnék alapítani egy belföldi légitársaságot, ami utasokat visz az ország különböző repterei között (pl. Budapest-Pécs, Bp-Sármellék, Bp-Debrecen, Bp-Kaposújlak,Bp-Siófok, és az előbb említett repülőterek között, tehát Kaposújlak-Siófok, vagy Pécs-Siófok, Pécs-Debrecen, Kapsújlak-Nyíregyháza). És ehhez milyen hatósági engedélyek kellenek? Mennyi pénz kell hozzá? Milyen állami támogatást lehet igényelni? Milyen bevételek érkezhetnek be pluszban és milyen kiadások terhelhetik a társaságot? Milyen bérrendszert kell felállítani? (Megjegyzés: nem tervezek a közeli jövőben alapítani légitársaságot, csak hasznos információkat szeretnék a fent leírtakkal kapcsolatban.)

2016. máj. 23. 12:16
 1/5 anonim ***** válasza:
42%

Itt nem szoktak komolyan érdeklődni ilyen ügyben.

Aki olyan szinten semennyire nincs benne a témában, hogy ide jön, az esélytelen.

Ugye az megvan, hogy pár éve valami milliárdos üzletembernek nem jött össze... és ő nem ide jött kérdezni, hanem tudta hogy mit, hol, hogyan, kapcsolatai is voltak, mégis belebukott.

2016. máj. 23. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
19%
Arról van elképzelésed, hogy mit kellene csinálnod ha egy egy autós közúti fuvarozó vállalkozást akarnál elindítani? Mert szorozd fel 100zal és annyi kell hozzá valóban ,aztán szorozd fel még ezerrel, és máris megvan a légitársaság.
2016. máj. 23. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
38%

Nem véletlen az, hogy eddig sem volt rendszeres belföldi légi-közlekedés, utasszállítás nálunk, a legfontosabb elem hiányzik a gazdaságos üzemeltetéshez, s az nem más, mint a fizetőképes kereslet.

A relatíve kis távolságok miatt az ország két távoli szegletéből is el lehet jutni néhány óra alatt egyikből a másikba, s való igaz egy Győr-Nyíregyháza út repülővel lényegesen rövidebb lehetne, "az idő pénz", de annyit az átlag magyar nem lesz hajlandó fizetni, s még akkor azon kevesek közül, akik esetleg meg tudnák fizetni, vond ki azokat, akik nem szeretnek, nem hajlandóak repülni.


Sokkal ésszerűbb vállalkozásnak tűnne egy repülő, helikopter bérlésén alapuló szolgáltatás, amikor az utast, utasokat elszállítják A-ból B-be, igényük szerint, de ennek is kétes a gazdasági sikeressége - viszont ezt el lehet kezdeni néhány géppel és pilótával, nem kell rögtön egy viszonylag nagy flottát felszerelni.

2016. máj. 23. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
0%

Te kis humorherold...még ügyvéddelsem beszéltél, illetve repülési szakértővel. Van annyi pénzed, hogy az ügyvédet kifizesd? Itt nem kimondottan reptértulajdonosk fordulnak meg.

Reptér közelében lakom, látom mennyire bonyolult a kezelése, fenntartása. Pedig ez csak vidék.

2016. máj. 23. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Kezdetnek legyen 20-25 millird indulótőkéd, ha ez megvan akkor írj ujra.
2016. máj. 23. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!