Hol tudok hajtányozni? Hol vannak elhagyatott vágányok? Van valakinek térképe róluk?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Királyréten például van hajtánypálya. De Burgenlandban is van egy vasútvonal, ahol tudsz hajtányozni.
De pl. kapcsolatba léphetsz a szegvári kendergyári vasutat életben tartó csapattal (pl. a vonatosszeallitasok.hu csapatán keresztül) is.
Egy traktor önindítóval lesz meghajtva meg egy akkuval, de biztonság érdekében lesz benne pedál. 50 centis öntött aluminium kerekekkel.
Kiskunlacháza környékén ismertek többé kevésbé rozsdás vágányt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Akkor egy nagyobb teljesítményű 24v motorral, ezen még lehet variálni, hogyha az önindítót rendesen lehűtöm, vagy feszültség szabályzót készítek hozzá, vagy egy 24voltosra 12v kapcsolok csak fele lesz a teljesítmény, vagy egy generátort kötök be, az bírá is csak drága játékszer egy ilyen.
Majd ha meg lesz a pedál akkor ráérek foglalkozni ezzel a (f)luxussal is.
Akkor egy nagyobb teljesítményű 24v motorral, ezen még lehet variálni, hogyha az önindítót rendesen lehűtöm, vagy feszültség szabályzót készítek hozzá, vagy egy 24voltosra 12v kapcsolok csak fele lesz a teljesítmény, vagy egy generátort kötök be, az bírá is csak drága játékszer egy ilyen.
Majd ha meg lesz a pedál akkor ráérek foglalkozni ezzel a (f)luxussal is.
A tökölön a reptérnél lévő pályáról tudtok valamit?
Használható?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Aha. Először is, fele tápfesszel negyede a teljesítmény. Megnézném azt is, hogyan készítesz fesszabályzót több száz amperre.
Bár, ha egy generátort is tudsz motorként használni, akkor a három fázisú változó frekvenciájú betáplálás előállítása egy akkuból bizányára nem okoz neked gondot, olyan könnyen ideírtad.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Először is, Te nem beszélhetsz így velem, tanusíts tiszeletet.
Màsodszor, 1 db IRFP460 -al meg tudnám oldani a fesz szabályozást.
Harmadszor, egy tenyérnyi nyákkal 6db IRFP vel elő lehet állítani háromfázist, bár generátort írtam, dinamót értettem alatta de ezt kellett volna neked is értened ha jártas vagy a témában.
És végül, míért csökkenne negyedére a teljesítménye a motornak? Nem hinném hogy ez így történene mert attól hogy a feszültség a felére esik a tekercs keresztmetszete nem változik, ugyanannyi amper folyik rajta.
Üdv!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sorjában:
-Nem tanusatok tiszteletet, mert egy beképzelt tudatlan senki vagy.
-"Màsodszor, 1 db IRFP460 -al meg tudnám oldani a fesz szabályozást. " aha. És mi vezérelné a fetet? majd ütemesen nyalogatod a gate lábát? Egy 4-5 kilowattos indítómotor (24 voltos) felvesz 2-300 ampert is, biztos elég egy fet a kapcsolgatáshoz.
-"Harmadszor, egy tenyérnyi nyákkal 6db IRFP vel elő lehet állítani háromfázist, bár generátort írtam, dinamót értettem alatta de ezt kellett volna neked is értened ha jártas vagy a témában. " Majd he megépítetted életed első villogóját egy tenyérnyi nyákra, akkor magyarázz. Rájöttél hogy baromságot írtál, és utólag tolod a másikra. Dehogy gondoltál te dinamóra, csak beböfögtél ide valamit, amit valahol hallottál. Aztán most kigugliztad melyik micsoda, és utólag mosakszol... te, te szánalom.
-"És végül, míért csökkenne negyedére a teljesítménye a motornak? Nem hinném hogy ez így történene mert attól hogy a feszültség a felére esik a tekercs keresztmetszete nem változik, ugyanannyi amper folyik rajta. "
Ez nem igényel kommentárt. Majd számold ki a teljesítményt fél feszültségen, és rájössz.
Bár kétlem, hogy ki lehet téged mozdítani a "mindig mindenben nekem van igazam" status quo-ból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!