Vidéken, kisebb városokban miért nem megoldott a tömegközlekedés?
Nincs rá igény. Bicikli, autó.
Még győrben is csak reggel és délután, munkába/iskolába jövet-menet látni olyan buszt ami majdnem tele van. A nap többi részében szinte üresen furikáznak.
Az még ok lenne, hogy nincs helyi, de gyakran helyközi közlekedés sincs.
" Például hogy boldogul az, aki olyan helyen lakik, ahol még egy helyijárat sincs?"
Autó, még akkor is, ha pl vonattal mennél tovább szerezhetsz egy autót. Nálunk tele van Swift-el a település ilyen miatt.
A csodálkozást én sem értem amúgy.
De én még a helyközi, mely megáll pár helyen szolgáltatással is megelégednék, ha nem 06:00-20:00-ig tartana.
Pont hogy nincs rá igény, ha lenne, akkor lenne busz is.
"Miért csodálkoznak, hogy minden második embernek autója van"
Ez pont hogy nagyon is jó, és örömteli, ha minden második ember megteheti hogy autója legyen. A gazdag országokban is egy kéttagú családnál 3 autó szokott állni.
#3
Sajnálhatja.
De ez most full komoly. Senkit nem akarok megsérteni. Nekem is Swift-em van nettó 200 ezer feletti keresettel, mert amúgy bejárás vinné el a pénzem.
Lehet aláírást gyűjteni, írni a MÁV-nak, vagy a volánoknak semmit sem tesznek az ügy érdekében, még akkor sem, ha Kormánypárti! városok vezetői írnak.
"Nincs kocsi"
Nem véletlen, hogy a Jobbik a vidéki beágyazóadottságával vasúti mellékvonalakat közlekedést ígért be.
A mellékvonalakkal legnagyobb baj, hogy az emberek ilyenkor 5 tanyát látnak 5-5 fővel, a szemük előtt, amikor erről beszélnek, ezért túl könnyű szétszedni/bezárni őket, de valójában több nagyobb várost is összekötnek.
Bicikli amúgy nagyon durva mértékig alkalmazott, többször télen kerékpársáv nélküli főúton találkozhatsz velük.
Az a durva leginkább, hogy a busszal 1 óra, autóval fél óra távra lévő városba napi 2 alkalommal lehet eljutni autó nélkül, de természetesen 8 előtt nem, mert ahhoz pont nincs meg a csatlakozási lánc, még busz-vonat átszállással sem.
Ha van autód, hogy egy 10-20km-re lévő másik városba elmenj, akkor napi 16 járat van
#4
Nagyon örömteli, hogy mindenki 10 év körüli minijárgányokkal van...
Az autószerelőknek biztos az.
De hát miért lenne tömegközlekedés, ha nincs hozzá tömeg?
Nem indíthatnak egy buszt néhány emberért. Az óránkénti busz is elég, lehet hozzá igazodni.
És tényleg, kerékpárt használni még egészséges is, akárhány éves az ember. Kivéve zuhogó esőben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!