Mi a megoldás Kecskemét Ceglédi út Mátyás Király krt. és Nagy Lajos Király krt. Csomópont kialakítására?
"Csak a vasút alakítása milliárdos tétel ugye..."
Ha most rossz indulatú lennék megkérdezném, hogy a felcsúti kisvasút nem milliárdos tétel-e, vagy a várba költözés.
Érdekes az általad berajzolt kép, így picit jobban átlátható a helyzet. Amit kapásból nem értek, hogy kapásból több főútvonal is keresztezi a várost, aminek úgy kapásból semmi értelme. Pedig ez lenne a legegyszerűbb: mindössze az 445-ös út vonalán kéne vezetni az 5-ös utat (kvázi átszámozni az utat), és a 44-es út pályáján visszahozni (nyilván akkor a 44-es út kicsit rövidebb lenne). Az 52-es utat pedig egy kb 4 km-es szakasz megépítésével belekapcsolni az 54-es útba. Ezzel kvázi kapnátok egy körgyűrűt, minimális útépítéssel, és így az átmenő forgalom jelentős részétől meg is szabadulnátok. Belátható, hogy az 5-ös főút új nyomvonalra terelése a legegyszerűbb megoldás, és már ezzel is nyernétek.
Az általad berajzolt körút érdekes, és valószínűleg jogos is, de kérdéses, hogy mennyire kivitelezhető. Egyébként szerintem nem is lennének ekkora dugók, ha valamilyen módon szabályoznák a forgalmat, és nem csak táblákkal. Ha valóban ilyen dugók vannak, ahogy mondtad, oda a tábla kevés. A Ceglédi útra kéne egy balra kanyarodó sáv a Vaspálya utca felé és egy a Mátyás király körút felé (és lámpás kereszteződéssel). Mindjárt más lenne a helyzet.
Nem hülyeség, mátyás az ha jól meggondolom még csúcsidőben is max. 2-300 méterig áll be, jobbra-balra kanyarodás egyaránt halál, ha pedig a vacsiköz felé akarsz menni akkor az egy jó fél órás történet mire eljutsz a ceglédiig, ott kikanyarodsz jobbra, aztán szinte rögtön balra a kis utcába, ha már oda bekanyarodtál elszlalonozol a vasútig utána már sima ügy, a nagy lajos nem szokott beállni. Ceglédi út a gáz, állítólag legkésőbb jövőre megkezdik a négysávosítását ez majd azért segíteni fog. csúcsidőben az az út komolyan hatalmas forgalmat bonyolít, a sok ingázó katonatelep és Nagykőrös plusz az egész hunyadiváros és központ ingázását szintén ami kinyírja ott az ember ha jön a vonat, és a vonat fél óránként jön. akkor vége mindennek ráadásul a lámpa is sz*r jövök megyek napi szinten az országban, de ilyen nem sok helyen van, nyáron pl. volt olyan hogy 12 perccel hamarabb lenyitották, szó szerint 12 percig állt a sor ami sorompótól végig állt jóval a mátyáson túlig, szó szerint kilóméterekig, minden 3dik autós megfordult mert mer nem bírta tovább a 40 fokba, szóval haladt a sor :) de volt aki megfogta magát kiszállt az autóból és elsétált 50 méter a dinnyeárushoz, kényelmesen megvette dinnyét és visszaült a kocsiba, a vonat még mindig sehol, eközben mire jött fél óra múlva következő vonat még mindig nem rendeződött a helyzet ott mátyás környékén, az valami frenetikus egy szitu volt, hihetetlen ez a város amúgy, kb. háromszor akkora forgalmat bonyolít mint amit az úthálózata elbírna, persze csak a csúcsidőről beszélek, napközben nincs itt baj, kényelmesen lehet kocsikázni a legnagyobb kereszteződéseken is át jutsz legkésőbb egy piros alatt.
A baj amúgy elég komplex, az az új nagy külső krt. rendszer azért lenne nagyon jó, mert számos máik gondot oldana meg egyszerre, tehermentesítené a nagy kőrútat betlehen-kuruc stb., tehermentesítené a széchényivárost, akadémia- március iriny nyíri, ezek csúcsidőben szintén eszméletlenek, vacsiben meg a gázló utcát, pluisz az arborétum mint másik agyament hely, jössz a nyíri úton és ha rá akarsz menni a III. Bélára Hetény és Auchan felé véged. a másik kedvenc ott is jó 800 méteres a kocsisor mivel van egy STOP tábla, azt csodálom hogy nem verte le még senki, mindenki jön hetényfelől achan felől a széchényibe, vagyis mindenki kanyarodik jobbra, a széchényi felől meg mindenki kanyarodik balra auchan-hetény felé, óriási forgalmat bonyolít az a Stop táblás kereszteződés, tennének oda egy korforgalmat, vagy tennék kanyarodó főuttá, max, minden 10dik autó megy máriahegy felé auchan felől... na mind1 okoskodhatok én itt, jobb és élhetőbb közlekedése ennek a városnak sajna attól nem lesz, amit látok mintha mindenki sz*rna bele nagy ívbe az egészbe döntéshozói szinten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!