Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mi a megoldás Kecskemét...

Mi a megoldás Kecskemét Ceglédi út Mátyás Király krt. és Nagy Lajos Király krt. Csomópont kialakítására?

Figyelt kérdés
Én a legkézenfekvőbb megoldásnak a vasúti felüljáró létesítését találom, a Nagy Lajos elmegy a vasút alatt, a Ceglédi Mátyás Nagy Lajos hármasba meg egy körforgalmat és kész.

2016. márc. 30. 14:50
 1/8 anonim ***** válasza:
Megnéztem az ominózus kereszteződést, és azért ez nem ilyen egyszerű. Mivel ingatlanok állnak a két út között, ezért bármit is építesz itt, ezeket meg kell venni, és le kell bontani. Én inkább azt látnám megoldásnak, hogy ott van nem messze a Vaspálya utca. Ez használható a vasúton való átkeléshez. Tehát mindenképpen erre terelném a forgalmat a Nagy Lajos király körútról, méghozzá úgy, hogy a Nagy Lajos király körútról haladva a Márvány utca felé jobbról kitennék egy STOP-táblát (ez a Márvány utcán lenne), és így a Nagy Lajos király körút egy kanyarodó főútvonallá válna, majd pedig rávezetném jobbra a Vaspálya utcára. Értelemszerűen az elsőbbségadás kötelező táblát leszedném a Márvány utcán a Nagy Lajos király körútról érkezők felől, a szemköztit meghagynám, a Szigliget utcára felesleges kitenni, mert az úgyis egyirányú. Táblák mellett a haladási irány felfestésekkel is jelölném (ahogy látom, ezek teljesen hiányoznak). A Vaspálya utca végén körforgalom nem fér el, ezért lámpával szabályoznám a forgalmat, és engedném a balra kanyarodást. A Mátyás király utca és a 441. főút kereszteződését mindenképpen lámpával szabályoznám a Stop tábla helyett.
2016. márc. 30. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Sajnos ezt csak egy kecsói tudja reggel és délután a ceglédi útnak annyi, mátyás nagylajos a kis utca (vasút) ceglédi út nem ritkán akár egy kilóméterre beáll minden irányba megbénítva a betlehen krt.-ig mindent..... 15 éve vakarják a fejüket a nagyokosok hogy ezt hogy a francba oldják meg, 2012 be állítólag született egy hatástanulmány amiben annyi van hogy a vasúti átkelőt áthelyezik és közuti műtárggyal kötik össze a nagylajos-t a mágyással, csak hogy ez pont nem old meg semmit és szerintem kivitelezhetetlen hogy mind a négy irányból bármelyik három másik irányba lehessen menni, távlati terv volt pedig a nagylajost folytatva ki az 5-ösig majd azt a III. béla-ig egy új, az egész várost északról átkötő krt. rendszert létrehozni, csak valami akkora költségbecslés jött ki hogy az ötletet dobták a fiókba és azóta semmi... ennél szerintem sokkal egyszerűbb ha csak a vasutat megemelik azt a pár házat megveszik és turbó körforgalommal létrehozzák a közuti kapcsolatot.
2016. márc. 30. 20:22
 3/8 A kérdező kommentje:
ja amúgy volt olyan is hogy a vasutat kétvágányusítják és alagútba viszik de az is hamvába halt.
2016. márc. 30. 20:23
 4/8 A kérdező kommentje:
2016. márc. 30. 20:30
 5/8 anonim ***** válasza:
Csak a vasút alakítása milliárdos tétel ugye...
2016. márc. 31. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
38%

"Csak a vasút alakítása milliárdos tétel ugye..."

Ha most rossz indulatú lennék megkérdezném, hogy a felcsúti kisvasút nem milliárdos tétel-e, vagy a várba költözés.

Érdekes az általad berajzolt kép, így picit jobban átlátható a helyzet. Amit kapásból nem értek, hogy kapásból több főútvonal is keresztezi a várost, aminek úgy kapásból semmi értelme. Pedig ez lenne a legegyszerűbb: mindössze az 445-ös út vonalán kéne vezetni az 5-ös utat (kvázi átszámozni az utat), és a 44-es út pályáján visszahozni (nyilván akkor a 44-es út kicsit rövidebb lenne). Az 52-es utat pedig egy kb 4 km-es szakasz megépítésével belekapcsolni az 54-es útba. Ezzel kvázi kapnátok egy körgyűrűt, minimális útépítéssel, és így az átmenő forgalom jelentős részétől meg is szabadulnátok. Belátható, hogy az 5-ös főút új nyomvonalra terelése a legegyszerűbb megoldás, és már ezzel is nyernétek.

Az általad berajzolt körút érdekes, és valószínűleg jogos is, de kérdéses, hogy mennyire kivitelezhető. Egyébként szerintem nem is lennének ekkora dugók, ha valamilyen módon szabályoznák a forgalmat, és nem csak táblákkal. Ha valóban ilyen dugók vannak, ahogy mondtad, oda a tábla kevés. A Ceglédi útra kéne egy balra kanyarodó sáv a Vaspálya utca felé és egy a Mátyás király körút felé (és lámpás kereszteződéssel). Mindjárt más lenne a helyzet.

2016. márc. 31. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Nem hülyeség, mátyás az ha jól meggondolom még csúcsidőben is max. 2-300 méterig áll be, jobbra-balra kanyarodás egyaránt halál, ha pedig a vacsiköz felé akarsz menni akkor az egy jó fél órás történet mire eljutsz a ceglédiig, ott kikanyarodsz jobbra, aztán szinte rögtön balra a kis utcába, ha már oda bekanyarodtál elszlalonozol a vasútig utána már sima ügy, a nagy lajos nem szokott beállni. Ceglédi út a gáz, állítólag legkésőbb jövőre megkezdik a négysávosítását ez majd azért segíteni fog. csúcsidőben az az út komolyan hatalmas forgalmat bonyolít, a sok ingázó katonatelep és Nagykőrös plusz az egész hunyadiváros és központ ingázását szintén ami kinyírja ott az ember ha jön a vonat, és a vonat fél óránként jön. akkor vége mindennek ráadásul a lámpa is sz*r jövök megyek napi szinten az országban, de ilyen nem sok helyen van, nyáron pl. volt olyan hogy 12 perccel hamarabb lenyitották, szó szerint 12 percig állt a sor ami sorompótól végig állt jóval a mátyáson túlig, szó szerint kilóméterekig, minden 3dik autós megfordult mert mer nem bírta tovább a 40 fokba, szóval haladt a sor :) de volt aki megfogta magát kiszállt az autóból és elsétált 50 méter a dinnyeárushoz, kényelmesen megvette dinnyét és visszaült a kocsiba, a vonat még mindig sehol, eközben mire jött fél óra múlva következő vonat még mindig nem rendeződött a helyzet ott mátyás környékén, az valami frenetikus egy szitu volt, hihetetlen ez a város amúgy, kb. háromszor akkora forgalmat bonyolít mint amit az úthálózata elbírna, persze csak a csúcsidőről beszélek, napközben nincs itt baj, kényelmesen lehet kocsikázni a legnagyobb kereszteződéseken is át jutsz legkésőbb egy piros alatt.


A baj amúgy elég komplex, az az új nagy külső krt. rendszer azért lenne nagyon jó, mert számos máik gondot oldana meg egyszerre, tehermentesítené a nagy kőrútat betlehen-kuruc stb., tehermentesítené a széchényivárost, akadémia- március iriny nyíri, ezek csúcsidőben szintén eszméletlenek, vacsiben meg a gázló utcát, pluisz az arborétum mint másik agyament hely, jössz a nyíri úton és ha rá akarsz menni a III. Bélára Hetény és Auchan felé véged. a másik kedvenc ott is jó 800 méteres a kocsisor mivel van egy STOP tábla, azt csodálom hogy nem verte le még senki, mindenki jön hetényfelől achan felől a széchényibe, vagyis mindenki kanyarodik jobbra, a széchényi felől meg mindenki kanyarodik balra auchan-hetény felé, óriási forgalmat bonyolít az a Stop táblás kereszteződés, tennének oda egy korforgalmat, vagy tennék kanyarodó főuttá, max, minden 10dik autó megy máriahegy felé auchan felől... na mind1 okoskodhatok én itt, jobb és élhetőbb közlekedése ennek a városnak sajna attól nem lesz, amit látok mintha mindenki sz*rna bele nagy ívbe az egészbe döntéshozói szinten.

2016. ápr. 1. 21:56
 8/8 anonim ***** válasza:
Ez nem neked szól kérdező. De az a marha, aki lepontozott, legalább vette a fáradtságot arra, hogy megnézze mit írtam, és érdemben reagáljon rá, vagy csak megnyomta a piros gombot? Nekem órás munkám van a kommentben. Ja, hogy egyszerűbb lepontozni más munkáját, mint válaszolni? Persze, hogy egyszerűbb. De anyád munkáját pontozd le, ne az enyémet.
2016. ápr. 1. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!