Miért van az hogy nem érzem azt hogy hogyan állnak a kerekek?
Vezetni tanulok és hát nem megy pedig nagyon szeretném. Másnak ösztönből jön én meg azon logikázok hogy ha pl negyed fordulatot tekerek a kormányon akkor hogy állnak a kerekek..... ezek főleg parkoláskor jönnek elő normális ez??? Vagy lehet tenni ellene valamit?? Tényleg ekkora pancser vagyok hogy nem való nekem a vezetés pedig annyira de annyira szeretném.....
Kíméljetek a bunkó válaszoktól.... előre is köszönöm
Jaj ne húzd föl magad husi. Nem vagy te pancser, hisz most mondtad hogy állnak a kerekeid. ;) /az olyan fickós izé/
Ne add föl szivi, ha van a buksidba logikázni való akkor talán nem is lehetsz annyira butus!
Sok éve vezetek, de számtalan olyan eset van, amikor lövésem nincs, hogy állnak a kerekek. Nem is érdekes, mert amikor mozdul az autó, a mozgásáról azonnal megérzed, hogy kell-e még tekerni, vagy elég, esetleg vissza kell venni a kormányon. Senkiben nincs beépített szögmérő, de rá fogsz jönni, hogy nem is kell!
Azt, hogy "kapitány,40 fokkal jobbra", hagyd meg a hajósoknak. A mindennapi közúti közlekedésben nincs jelentősége. :)
Semmi probléma, nagyon sok tanuló hasonlóan szenved az autókezeléssel.
Rá kell érezni, idő kérdése.
Az oktatód azért adhatna tanácsot, ez esetben pl, hogy ne a kormány fordulatbol próbálj tájékozódni azt figyeld merre tart az autó. A kormány állhat egyenesben vagy kétharmadik kitekerve valamelyik irányba, amit te ugyanabban az állásban látsz. Minden parkolást úgy csinálj, hogy a feladatot egyenesbe hozott kormánnyal fejezd be, így kiállításkor egyszerűbb könnyebb lesz a dolgod.
Gázt neki!
Ha rossz irányba megy, akkor az oktató úgy is megállítja, és majd látod, merre korrigálj.
Ha majd nem lesz melletted az oktató, akkor csak annyi a különbség, hogy finomabb gázt adj neki, hogy te magad is meg tudj állni.
Légy erős, ahány autótípus, annyiféle kormányáttétel. Az egyik négyet fordul kopptól-koppig, a máésik csak kettő és felet. Szóval el sem kéne kezdeni azon gondolkodni, hogy mennyit tekerj a kormányon, hogy a kerék X fokos szögben álljon, mert akkor Y méteres sugarú íven fordul az autó.
Mozdítod, ha jó felé megy, akkor elég, ha nem akkor még tovább tekered, ennyi.
Azért van, mert most tanulod.
Én azt sem tudtam soha, mennyit tekertem már a kormáynon... nem győzte mondani az oktató, hogy ne csapjam oda, figyeljek a végállásra.
Én amúgy néha még most sem tudom, ha kellene elindulni, hogy akkor most hogy is áll a kocsi.
Csúsztatott kuplunggal 1-2 centit ha engeded, mindjárt kiderül, merre indulnál és tudsz is korrigálni.
De ne parázz, azért van a fejed fölött a bazi nagy T, mert ilyeneket még nem tudsz... és azért ül melletted az oktató, hogy ha nem megy, segítsen.
Nem olvasgattam végig a hozzászólásokat, de ha lehet, és álló helyzetben nem tekerem a kormányt. Sok dolognak nem tesz jót.
Tehát menet közben(ez lehet nagyon lassú gurulás is) tekerve a kormányt simán érezni, hogy merre fog menni az autó.
Amúgy, ha kénytelen vagyok álló helyzetben tekerni a kormány, akkor sacc kb ahova gondolom(általában bejön, gyakorlás teszi, de sok autónál más és más) ,majd ha kell az a minimális korrigálás, akkor korrigálok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!