Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Kézifékes fordulást hogy kell...

Kézifékes fordulást hogy kell elsőkerekes autóval? Hogyan néz ki a folyamat? Közben ki kell nyomni a kuplungot?

Figyelt kérdés
2 éve van jogsim. Nem akarok se boyracerkedni, se szétnyúzni a kocsit. Csak szeretném egyszer megcsinálni...tapasztalatgyűjtés céljából.

2015. máj. 20. 22:04
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:

Keresel egy jo nagy placcot, ahol van hely. Lehetoleg essen az eso, szaraz aszfalton nagyobb tempo kell.


haladsz allando sebesseggel, kupplung ki, hirtelen elforditod a kormanyt es amikor mar kanyarodik az auto berantod a kezifeket.

2015. máj. 21. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
89%

Első nettó baromságot mondott.


Mész lehetőleg magasabb fordulaton, hogy legyen erő a kocsiban. Kézifék beránt (szó szerint, dinamikusan, a gombot tartod, hogy ne akadjon fenn) Kormányt eltekered, legalább fél, háromnegyed fordulatot és közben nagy gázt adsz. Kuplunghoz nem nyúlsz. Ellenkormány és vissza orral előre.

2015. máj. 21. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
Ha nem nyulsz a kupplunghoz akkor 90% hogy lefulladsz, amikor megall az auto.
2015. máj. 21. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
Miért állna meg?
2015. máj. 21. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:

mert amikor 180 fokban elfordul az auto akkor jellemzoen megall.


Majd ha nem az NFSben a szamitogepeden csinalod a kezifekes fordulokat hanem eloben, igazi autoval igazi uton, megtapasztalod magad is.

2015. máj. 21. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:

Amugy Kerdezo, kifejezetten jo otlet ilyeneket gyakorolni ( de ahogy irtam, szigoruan nem forgalomban!) mert nagyon jol jon ha tudod hogyan viselkedik az auto instabil allapotban.


A legjobb az lenne ha csinalnal egy vezetestechnikai treninget.

2015. máj. 21. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
89%

Nem 180 fokos megfordulásról volt szó, hanem fordulásról. De 180 fokosnál is ugyanaz a helyzet, mivel keresztbe megy a kocsi, ha kinyomod a kuplungot, alapjárat lesz, onnan persze hogy nem indul el. Nem egy talpon kell megfordulni, íve van, különösen elsőkerekesnél. De pont így landolnak a b.lf.sz.k az árokban, az autó elkezd kontroll nélkül sodródni, jobb esetben még telibe nyomják a féket, hogy az első kerék is blokkoljon. Nyomni kell a gázt, legyen fordulat, a kerék kipörög és így húzza ki a csúszásból a kocsit.


Azt hiszem nem értünk egyet abban, hogy ki tanult az NFSben driftelni és ki autóban...

2015. máj. 21. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:

En kezifekes megfordulaskent ertekeltem a kerdest. Ott bizony megall egy pillanatra az auto.


ha fordulni akar az nyilvan mas teszta.

2015. máj. 21. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
Igen, ha túl szűken akar fordulni akkor megállhatna (jó esetben csak az első kerék, a hátsó sodródik tovább), és pont ezért nem szabad kinyomni a kuplungot, hanem gázt kell adni, hogy ezen a holtponton átbillenjen
2015. máj. 21. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:
Hát (hellyel-közel) 180 fokos fordulásra gondoltam. Legközelebb konkrétabb lesz. Köszönöm a segítséget, majd kipróbálom a gyakorlatban is.
2015. máj. 21. 08:14
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!