A repülés hogyan lehet olcsóbb, mint az autózás?
Nem Magyarországon lakom, még szerencse.:P
Nah mentem tovább. Adios....
#6..
Az Aeromagazin szaklap rendszeresen közöl kevésbé emlegetett adatokat, összehasonlításokaT.
Nagyon-nagyon nem mindegy milyen távolságú és befogadóképességű járatról beszélünk.
És persze nagy különbség a kg vagy liter megadás.
De azért a neten is vannak adatok:
"" 777-300ER: 8,100kg per hour (6,500 to 10,500 across the flight)
A330-300: 6,000kg per hour (10 hour flight time)
A now defunct website - [link] - claimed that EK's 777-200LRs and 777-300ERs burned 2.8 liters per 100 passenger kilometers.
On 10 April 2008, an EK 777-200LR loaded 102t of fuel to fly GRU-DXB (13h45m flight time) and a 777-300ER loaded 109t to fly DXB-JFK (13h30m flight time).
Per SK, their A330-300 burns 3.5 liters per 100 passenger kilometers and their A321-200 burns 3.1 liters per 100 passenger kilometers.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!