A repülés hogyan lehet olcsóbb, mint az autózás?
azért az a húszezer forint a teljes repülés végére több lesz ám.
csak úgy néz ki, hogy de jól jár a kedves utas...
Vannak fapadosok, de átlagban nem 20000 egy jegy Párizsba.
A kerozin meg miért lenne drágább, mint a benzin? Nem gondolom, hogy annyi adó terheli, mint a benzint.
A 747-nél mások a fogyasztási adatok, mint a rövidtávú gépeknél, mert 140 tonna feletti üzemanyaggal kell felszállnia, mert vinnie kell a 12000km feletti hatótáv üzemanyagát is.
A 777-es 3liter/utas100km-el megelégszik és még mindg nagy hatótávolságról beszélünk.
És az autó 4 embert visz, és már rögtön jóval olcsóbb is...
azért az a húszezer forint a teljes kocsikázás végére több lesz ám.
Kb. 20 óra az út kocsival Párizsba. Autóval elég gyakran megyek autópályán, a forgalmasabb helyek felé a pihenők nagy részén csak étteremben, presszókban van wc. Megy az ember az autópályán, látja a táblát hogy pihenőhely van, behajt, megáll és látja hogy egy "üzletbe" kell bemenni ahhoz hogy eltudjuk végezni a dolgunkat. Nem tudom hogy ez csak Magyarországon szokás-e, de én ezt undorító utolsó dolognak tartom, olyanok mint a hullarablók. Megáll az ember nyáron, a háta csöpög az izzadtságtól, és be kell menni egy étterembe hogy eltudd végezni a dolgodat. Amikor először megtapasztaltam hogy ilyen létezik, először el sem hittem. A legjobb amikor hajnalban mentem egy benzinkúthoz, azt mondták hogy az étteremben van a wc. Bemegyek, köszönök, egy 20 év körüli csaj leordít hogy zárva vannak. Ide se mentem többet tankolni. És még az ilyenek várják el a borravalót. Utolsó élősködő keselyűk.
A kerozin olcsóbb, mint a benya. Sokan élnek abban a hitben, hogy a repcsinek valami hiper-szuper üzemanyag kell.
A hatékonysága megközelíti egy utasokkal teli autó hatékonyságát. Azaz pusztán az üzemanyagokat véve alig drágább, mint az autózás nagy távolságon. A teljes költség persze magasabb.
Ezek az alacsony árak kereskedelempolitikai megfontolások alapján jönnek ki.
A légi közlekedésben a legdrágább a földön állás. A repülő gép kevesebbe kerül, mint a parkoló. A pénzes utas nem elegendő ahhoz, hogy folyton pörögjenek. Ezért olyan járatokat is közlekedtetnek, amelyen nincs különösebb haszon, de mivel a gép ki van használva, mégis termel nyereséget, s nem visz. Még akár némi veszteség is belefér, mert vannak "rendes" járatok is, a az ott keletkező profit elegendő ahhoz, hogy a kisebb haszonnal kecsegtető járatokat is üzemeltessenek.
Mehettek ám négyen-öten is Párizsig egy kis autóval, s máris csökken a fejenkénti benzinpénz, csak bírjátok a hosszú zötykölődést...
Ismerőseim voltak Barcelonában autóval, úgy summázták az utazást, hogy még egyszer nem indulnának így neki a nyaralásnak.
A repülés különleges üzletág, nem az üzemanyagárak a meghatározóak.
Európán belül, ugyanabba városba lehet repülni 50ezerért és 5ezerért is - de nem mindegy mikor utazol, és mikor veszed meg a jegyet.
A repülőgéptársaságok nem az utasokból élnek hahaha.....:! Kelj fel Jancsik!
Magyarországon pedig aki ugatva fizeti ki az autópálydíjat az inkább járjon gyalog vagy repülövel.:P
Jellemző magyar stílus kedves utolsó. Aki gondolkodni mer és kérdéseket tesz fel, azt egyből elkezdik fikázni.
"Magyarországon pedig aki ugatva fizeti ki az autópálydíjat az inkább járjon gyalog vagy repülövel.:P" Nem szoktam ugatni, gondolom te ilyen autóval jársz [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!