Germanwings-katasztrófa. Ti hogy álltok a jelenlegi hivatalos verzióhoz?
Ismerõseim, és a netes kommentelõk közt is megvan a két tábor meg persze a bizonytalankodók.Nektek mi a véleményetek?
Leszólást, kötekedést mellõzzük, ha lehet, én csak az emberek nézeteire vagyok kíváncsi!
Lehet, hogy a másodpilóta ketyós volt, sokkal valószínűbb, mint az, hogy olyasmi történt (bár jelképes esélyt ennek is adok), hogy az Aitbus, a légitársaság és a kivizsgáló hatóságoknak egyaránt az az érdeke, hogy a másodpilótára kenjék az egészet.
Az összeesküvés-elméletek (konteok) elfogadása esetén pedig engedjük szabadjára a fantáziánkat
*Merénylet (nemzetbiztonsági okokból eltitkolva)
*Géphiba (Az Airbus "megvette" vizsgálatot)
*Az 1. pilóta hibázott/rontotta el a gépet, a másodpilóta nem tudta korrigálni, a depi miatt nem kommunikált
*Volt valaki a fedélzeten, aki miatt a többi utas halála elfogadható volt (lásd Leslie Howard halálát)
Most ennyi jutott eszembe. A hivatalos verziót gondolom elfogadhatónak (bár még szerintem az is változhat), de meghívtalak egy kis gondolatkísérletre
*A hegy váratlanul kinőtt elöttük
Utolsó: :)
Egyébként az a gép nem szállított esetleg valamit?Bár hogy pusztán ezért áldozzanak fel ennyi embert...
A második nálam is a típus hibájának valamilyen elkendõzése.
Upd:már komolyan nem tudom, mit higgyek.Most kijött a cikk, hogy a fickónak szar volt a látása.De egy gyengénlátó pilótát nem szoktak azonnal eltiltani?Ez nekem már sok.
Szántóvetõ:hát igen, a maláj gépen aztán lehet elmélkedni.Bár én ott az eltérítést tartom a legesélyesebbnek /asszem 2-en szálltak fel lopott útlevéllel/, de akkor is nagyon furcsa.Ami a roncsokat illeti, szerintem az is baj, hogy még ha meg is találják a fekete dobozt, nem károsodott súlyosan ennyi idõ alatt?
Hogy állok hozzá?
Én semmi konkrétumot nem tudok, nem láttam semmit, nem tételezhetek fel semmit. Milyen alapon spekulálnék bármivel?
Max. figyelem a híreket..
Jönnek az összeesküvés elméletek is:
"A második nálam is a típus hibájának valamilyen elkendõzése. "
Butaság. 30 év alatt most jött volna elő ? Le van gyártva 6500 db A320 Family gép, nincsen azoknak semmi baja. Ismét az ember volt a hibás, nem a szerkezet.
A hivatalos verzió teljesen hihető. Ott a hangfelvétel. A "beteg" ember bezárta magát és hegynek ment. Ennyi. Ráadásul ha típushiba lenne nem lehetne elkendőzni. Anno a Boeing 787 esnek is típushibás volt az aksija, elkendőzték ? Nem. Inkább fel lett vállalva és ki lett javítva.
Tudtommal az A320-nal voltak mar problemak az elektronikaval, (ha valoban igy tortent) nem ez lenne az elso eset.
A Boeing 787 anno egy viszonylag uj tipus volt, keves legyartott peldannyal, igy kisebb gubanc adodott.Ha viszont az osszes Airbust at kell vizsgalni, epiteni, az komoly dolog, raadasul, ha kiderulne, hogy az o hibajuk, es megprobaltak rahuzni a vizes lepedot masra, ki venne toluk gepet azutan?
Persze nem akarok gyozkodni senkit, nincs is semmi bizonyitekom, csupan ervelek, mint mindenki.
Szerintem amugy a karbantartok csesztek el nagyon valamit (volt mar ra pelda, lasd:Japan Airlines), es most a Lufthansa el akarja tussolni, hiszen ha ez kiderulne, lehuzhatnak a rolot.
Eloszor elfogadtam a hivatalos magyarazatot.De ennyi eloasott dolog utan mar nem.Ha ez mind igaz /gyengenlatas, dilipapirok stb./, ez az ember egy autot nem vezethetett volna, nemhogy repulot.Nehezen hiszem el, hogy valaki masfel ev alatt total begolyozzon, mikozben mindene megvan (munka, penz, csalad, legutobb egy baratno is elokerult, aki allitolag par nappal a zuhanas elott tudta meg, hogy terhes), es igy olje meg magat.Volt sajnos ismerosom, aki ongyilkos lett, az utolso napjaiban mar a lakasabol se lepett ki, dolgozni meg honapok ota nem jart.Persze lehet, hogy minden embernel mas van, de en ezt akkor se hiszem el, ha hulyenek neznek a tobbiek, ha nem.
Beszolast nem kerek, a hulyevagy-szoveget mondjatok el magatokban, en is azt teszem.
Nos, akár a pilóta tette, akár nem, két dolgot nagyon nem értek:
Hogy a bánatba tudott az a fekete doboz 10 km-re repülni hegyen-völgyön át a becsapódástól?
Tisztán emlékszem, hogy a híradóban (RTL) ezt mondták, és több cikkben is olvastam.
És még egy dolog:Hogy nem robbant fel a gép?Hová tûnt az a rengeteg kerozin?Mert égésrôl, robbanásról sehol nem írnak.
Lehet, hogy a gép farka (ahol a fekete dobozok vannak) már korábban ütközött valamivel, de a gép nagy része csak kicsivel később csapódott a hegyoldalnak.
A kerozin pedig lehet, hogy ugyancsak annyira széthullott, szérfröccsent, hogy nem robbant be, hanem elpárolgott.
Nem biztos, hogy így volt, de az biztos, hogy az élet tud furcsa dolgokat produkálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!