Milyen hatással lessz a Budapest környékén lakókra ha megadóztatják az autópályák bevezető részeit is, és az M 0-ás egyes részeit? És mi az értelme, és mi lehet az oka?
a hír hallatán lementem hídba... aztán kezdtem számolni, és rájöttem, hogy tulajdonképpen havi 416.-Forintot kell fizetnem azért, hogy továbbra is az M1M7 en(is) tudjak közlekedni nap, mint nap...
nem vagyok hajlandó havi 416.- Forint miatt mérgelődni, állni Budaörsön a dugóban.
Pest megyére egy évre ez az ötezer valahogy kigazdálkodható.
...bár qrvára nem örülök neki.
szerintem nagyon sokan lehiggadnak, és ők is számolnak...
mert muszáj, ha akarjuk, ha nem... a bírság baromi sok lesz.
Kérdező, a te böngésződben nem működik a gyakorikérdések keresője?
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__63..
Ezzel most nem leszek túl népszerű, de pont lesz.rom:
Ez a változtatás is olyan, hogy csak azok vinnyognak akiket negatívan érint. De ne felejtsük el, hogy mennyi embert érint POZITÍVAN!!! Hajlamosak sokan azt hinni, hogy az agglomeráció az csak Budaörs és Érd. Ezen kívül ott van Martonvásár, Biatorbágy, Zsámbék, Százhalombatta, Gödöllő, Veresegyház stb., sorolhatnám, ahol kénytelenek voltak eddig 43ezer Ft.-ért megvenni az éves jogosultságot, hogy bejussanak a pályán. Ők nincsenek felháborodva, csak őket nem lehet hallani. Ez egy szükségszerű és időszerű változtatás, ezt hívják úgy, hogy közös teherviselés.
Kevered a Gizilkét a gőzekével. Nyugodtan lehetne megyei matrica évi 5000-ért úgy, hogy közben nem teszik fizetőssé az M0-t.
Egyik oldalon fillérb*szó módon megszorítanak, szedik a pénzt mindenért, a másik oldalon meg a világba hízik az államapparátus, az MNB egymás után veszi milliárdokért az ingatlanokat (Nyugatinál 10 mrd, a Várban nem tudom mennyi), egy két viktátorközeli maffi.... vállalkozó nyertes közbeszerzéseit megkapargatnánk, rögtön meglenne az a 39 milliárd, amit az útdíjból akarnak beszedni.
Kedves Kérdező, te eléggé el vagy tévedve. Nem megadóztatni akarják, hanem fizetőssé tenni.
És arról már számos hírportál írt hogy ez mivel járna.
6-os válaszolónak:
Aki kever az te vagy Gizike. Tehát legyen megyei matrica ötezerért amit a tárnokiak, vagy a gödöllőiek vegyenek meg, míg az érdi, budaörsi (vagy akár péceli, maglódi) továbbra is használja ingyen. Gratulálok, ülj le egyes.
Tipikus irígy magyar vagy, előző, ezért tart itt az ország. Komolyan többre tartom már a románokat és a szlovákokat, mint a saját népemet.
Dögöljön meg a szomszéd tehene is, ugye?
Nehogy már a Pest megyeiek azt a pár szakaszt ingyen használhassák, aminek a célja Budapest belső útjainak a tehermentesítése.
Továbbra is Gizike/gőzeke, csak az a fontos a fajtádnak, hogy ha neked szar, másnak se legyen jobb.
Értem, akkor ezek szerint az egyik fizessen a másik ne. Egyértelmű. Ez nem probléma, csak te oda tartozz akinek nem kell. Nézz utána, hogy Európában hány ország van ahol minden autósnak KÖTELEZŐ a matrica. Pont az általad említett két országban is (Romániában a főutakra is), és nem azok az egyetlenek. Bizonyára -amilyen hihetetlen tudás birtokában vagy- tudod, hogy pl. Svájcban szintén kötelező megváltani a matricát abban a pillanatban ahogy határt lépsz. És nincs havi, meg napi, csak éves. És mielőtt jössz a németekkel, 2016-tól ott is kötelező lesz MINDENKINEK.
Az a baj a hozzád hasonlóan gondolkodókkal, hogy minden kell de ingyen, és egy vélemény van ami az enyém, és természetesen az a helyes.És ha valakinek más a véleménye, akkor egyből hülye, meg "irigy magyar". Pedig lehet, hogy megpróbál kevésbé árnyaltan megvizsgálni valamit, mielőtt véleményt formál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!