Fék+kuplung. Ez a jó módszer?
ez igazából helyzet függő ha lesz rutinod akkor már benned lesz és akkor fel sem fogod a dolgot hogy mit hogyan csinálsz mert annyira beléd fog rögzülni hogy már észre sem veszed ha csinálod.
A lényeg az ha távolról látod hogy mi a helyzet tehát mondjuk pirosat kapsz de még van hátra úgy 100 métered akkor kuplung és utána 1-2 másodperc múlva lassan fékezel kényelmesen. Ha jön a zebra, elsőbbségadás tábla, vagy stop tábla vagy egyéb helyzet hogy meg kell állnod és rövid időn belül, akkor a fékre lépsz először és utána kuplung. Elsősorban az legyen enned hogy mindig a féket nyomod először utána rögtön kuplung hogy lassítás végett ne rángasson az autó s üresbe teszed.
Ha már kijutsz a forgalomba és lesz helyzet hogy messze piros a lámpa de még nem muszáj fékezned akkor kuplung üresbe teszed és lassan fékezgetsz és begurulsz a vonalig ahol már 0 án kell lenned az autóval, így jó mert lassan haladsz be nem kell annyit fékezned így kíméled vele a féket, plusz üresbe jár a motor alapon, és csak minimálisat fog fogyasztani.
Igen, azért kell fékezni eéőbb, hogy leessen 4-ben a fordulat 1000-re, aztán csóró motor azt sem tudja hogy dadogjon még ameddig be nem nyomod a kuplungot. Ja de megspóroltál 0,0001 liter üzemanyagot...
Szinte mindig kuplung és fék egyszerre, igy tuti nem fogod lefullasztani. Az utat figyeljétek már, ne a fordulatszámmérőt!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!