A defektmentesítő zselé vagy a hagyományos ragasztás a jobb bicikli defekt esetében?
Löttyöt vagy zselét egyszer beletöltöd aztán jobb esetbe észre se veszed a defektet. Rosszabb esetben pedig fújsz bele egy kis levegőt és mész tovább.
Foltozás meg ott kezdődik hogy külső le, belső ki, folt fel...
Ez alapján szerintem egyértelmű hogy melyik jobb.
Bicajomban már elég régóta lötty van. Azelőtt hetente mentem haza úgy hogy 5 percenként álltam meg fújni a kerékbe, toltam hazáig vagy raktam rá egy gyorsfoltot és reménykedtem hogy kibírja hazáig. Azóta meg max megállok, felfújom és megyek tovább.
Jelen pillanatban a belső szerintem olyan lehet mint egy szita. De különösebben nem zavar a dolog.
Annyi hogy érdemes minőségi belsőbe rakni a löttyöt. Ha felfújt állapotban is elég vastag a belső fala akkor jobban és gyorsabban tömít a cucc. És persze ezután nem érdemes túl gyakran belsőt cserélni. Ha esetleg kivágod is érdemes lehet foltozni.
Mi régen vágtunk bele egy kemény PVC csíkot (olyat amit a falak alján láttál régen, volt fekete, krém színű stb) volt aki beleragasztotta aztán csók. Nem volt defekt és olcsó is volt.
Persze most is lehet kapni "jó" áron.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!